Separate names with a comma.
Jag har IPhone XS Tydligen går det inte göra via den
Hej, fick min klocka igår, har 3 e-sim i min mobil. Men lyckas ej få till E-sim på min klocka? Någon som lyckats? Får följande fel. ”Klockan...
https://play.google.com/store/apps/details?id=br.com.blackmountain.answerphonefree&hl=sv svara mig själv.. den fungerade kalas bra.. nu har jag...
Hejsan! Av olika skäl vill jag att när vissa nummer ringer min Android-telefon så skall jag svara automatiskt. Alltså utan att jag skall behöva...
Bump... Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
Köpte Jays one+ 349kr på teknikmagasinet.. fungerar grymt. Kan svars höja sänka byta låt.. allt medc1 knapp Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
Grym app då när man har fast pris. Jag fick också fel i steg 2/3 Hade HANDCET som standard för sms verkar som det var därför det ballade ur . När...
Verkar grym! Kanske en jätte dum fråga men om man har fastpris som prisplan på sitt abbonemag kostar detta då något extra? Flrsökte läsa men står...
Vill bara bekräfta nu efter några dagars användning att batteri tiden blir bättre efter några laddbingar. Köpte även på claes Ohlson en usb...
Hejsan. Har sökt i trådarna och har förstått att det är Audio Manger som är ett bra tips. Dock fungerar det ej på min GEN ICS, hsr testat flera...
Okej! Tack för era svar! Fanns visst trådar om detta, får skylla på att jag e ny på forumet också... Håller på och läser igenom trådarna.....
Hejsan Är ny användare av Samsung Galaxy Google Nexus. Är iphone användare nen just nu verhar ICS lovande så hoppas att det skall motsvara...