Separate names with a comma.
Startade du om mobilen sen också?
Antar jag har korrupt system då jag inte kan disabla lagfix no-rfs adv ext4 efter att ha använt det i typ 1v. Ska följa den guiden på xda i...
Grymma ikoner!! Livade verkligen upp min annars tråkiga hemskärm. Skulle dock vilja se en ikon specifik för TweetDeck (gärna gul) samt en för...
Tack så mycket. Kände tidigare att det inte var värt att ladda ner då jag inte visste hur mycket ikoner och docks det fanns med. Men appen va ju...
Snygg dock! Vilka ikoner är det där, dvs var får man tag på dem? :)
Kommer uppdateringarna möjligtvis motverka de lagg jag börjat få på senare tid? Sitter med Doc V9 base, Speedmod K9a 256Hz, alla tweaks igång...
Jag har inte heller lyckats lösa det. Tyvärr e det nog ngt som antingen finns i pro bara eller att det inte finns alls. Jag använder också...
Hur funkar slideit jämfört med swype och swiftkey?
Skulle säga att android agenda widget är det ni söker. Kan mer eller mindre ändra allt, dvs rubriker, datum händelser och alla de fält,...
Kolla in här hur du gör. Funkar för mig varje gång.
Kies? Oh, the good old days. Minns det som igår. Kanske ska fixa bara för att ha "det senaste". :) Det är iaf sig likt. Försökte uppdatera i...
Hmm var har samsung apps tagit vägen? Söker asphalt 5 och vill inte betala för det när det finns gratis i samsung apps. :) Det fanns med i V8.0.1.
för mig har batteritiden blivit bättre med uppgradering till froyo, men som sagt har den blivit sämre för andra. Tror dock de som upplever den...
Jag la in V9 Base som finns på xda istället för RAW och nu funkar allt klockers. Inget att klaga på. Riktigt nöjd med ROMen! :D Tack Doc.
home-knappen la av när jag la in v9 no wipe raw. Ska lägga in vanliga nu och hoppas det funkar bättre då. fick även FC när jag skulle gå in i...
Måste bara göra ett inflik bland alla frågor och svar med ett stort tack till dig Doc för allt jobb! Det e riktigt kul att flasha och för var dag...
La märke till att templaten (både stock och AOSP) heter BUJP5 fast de ligger under V9 JP8. Är det felskrivning bara eller är det rätt och de...
haha sa ju att jag kände mig dum som fråga :) Men jag ser bara Doc V9.zip och ingen med namnet RAW i sig.
Känner mig rätt dum som frågar, men jag har sökt och sökt. Visst finns det bara en V9 version ute just nu på xda? Och det är wipe. Rätt? Jag...
Det var no-rfs advanced EXT4 som satte käppar i hjulet för nedladdning av Pocket Legends. När jag disablade lagfixen gick det jättebra att...
Är det någon med speedmod kernel som kunnat installera Pocket Legends? Jag tror nämligen att den är boven i dramat...bekräftelse någon?
Tror det är tre versioner: wipe nowipe RAW
Har inte sett något liknande för telefoner med 3000mAh. Men kolla i tråden: Tillbehör till Galaxy S. Där kanske finns alternativ till dig.
Fler har väl fått upp ögonen för ROMen, som inte är erfarna. (Tråden här har ju legat top 5 mest aktiva trådarna de senaste 2 veckorna). De provar...
Jag hade backupat innan jag la in K9 och det fastnade för mig vid starloggan (detta efter 2 dagar med V8 och gammal speedmod kernel). I CWM gjorde...
Tyvärr vet jag inga program som speedar upp mobilen utan root eller flashning. Dock är Titanium Backup ett jättebra program för att backupa apps,...
Jag fattade inte heller ett smack i början och första gången jag flashade telefonen vart jag jättenervös. Och generellt brukar saker gå åt skogen...
JPA vad? Jag hade samma problem med Doc ROM JPA V7.6.2. Så det är inte ROMen JPA/JP5 det hänger på. Kan äntligen förövrigt säga att batteritiden...
fixade precis v8 men jag kan fortfarande inte ladda ner spelet pocket legends.. Trodde iom flashning av v8 förnyades kerneln då jag utgick från...
check. Hade gärna hjälpt till men mina kunskaper inom området är typ noll så tyvärr lär du nog själv hitta svaret snabbare än att gå via mig :)
Försöker läsa mig till svaret, men hittar ingenstans. Varför togs stödet för Avanza bort? Va ju kick-ass då jag har fonder där :)
backupen av /efs kan den göras i connectbot likt raderingen av foldern i databases för att ta bort dubbletter av bilder i galleriet?
Funkat! Tackar :)
Provat skriva in det två gånger med omstart mellan varje gång, av telefonen ja, utan att dubbletterna försvinner..
Vet inte om du hört från annat håll. Men tydligen så verkar din rom vara en gemensam faktor till varför det inte går att installera spelet Pocket...
Likt tidigare frågat; e det någon med Docs ROM som kunnat ladda ner det? E riktigt sugen på spelet!
Du ska imte göra en reset. Överst när du gör din lagfix kan du välja att inte göra en reset. Välj det alternativet. Jag gjorde först som du och...
Välkommen till dagens teknologi. Där allt mystiskt som inte kan hända - händer. Helt utan anledning och förklaring.
När du på skrivbordet trycker på meny-knappen kan du välja Bakgrundsbild. Välj Galleriet Välj mapp ifrån du vill välja bakgrundsbild Välj bild som...
Jag uppgraderade direkt från Eclair update1 till JP6 V6 (en tidigare version av Docs ROM) helt utan problem. Jag tvivlar starkt på att det skulle...