Separate names with a comma.
Tröttnade och bytte tillbaka till iPhone igen...
Med andra ord är det inte en beta i normal betydelse utan en säkerhetsuppdatering?
Håller med, största skillnaden är mörkt läge och att kunna tvinga appar till mörkt läge... dock med tveksamt resultat. I vissa lägen syns inte...
Är där någon som har koll på uppdaterings frekvens?
Möjligheten för mig försvann med Emui10 tyvärr, finns i inställningar men det funkar inte. Är du säker? Min syns inte förens jag sveper ner...
Helt plötsligt händer det: betrodda platser fungerar... annars håller jag med att det inte direkt är nått revolutionerande o_O
Även jag...
Ungefär så här med
Mycket förvånande... tänker mig att några extra tusen beta testare borde vara bra för alla
Har jag förstått detta rätt? Det är alltså huawei som bestämmer när beta testarna ska få uppdateringen ota? Dom släpper alltså inte en uppdatering...
I denna takten får man ju betan 2 dagar efter officiell release :mad:
Jag utgår från att dom haft en batch med 350 redan... jag snackade med nån chatt på huawei’s hemsida i förmiddags, då skulle öppen beta släppas i...
Dags att sprida nyheten då... här har vi inte tid att vänta :P Edit: väntar ett tag så folk hinner tipsa vänner
Hade ju varit extra kul om dom godkände typ o m e d e l b a r t
432
In och försök igen 4 av 350 platser just nu[ATTACH]
Stängde av direkt
Jag tycker det är rätt trevligt med olika bilder i bakgrunden när jag låser upp mobilen, men helt plötsligt får jag en jävla massa bilder med...
Min mate p20 pro slår på auto varje gång den startas om, upplever även att det inte stängs av i google appar (gmail, chrome osv). Nån som har en...
Insåg bägge och gav upp...
hej! Jag är ganska ny på android då jag kört iOS sedan iPhone 3g... jag har alltid varit snabb på att testa olika beta/jailbreak osv... nog om...