Separate names with a comma.
Som rubriken lyder. Lämnade in den på lagning men då den är rootad gäller inte garantin:( Telefonen och minneskortet är helt tomma, kan jag ta...
Tre månader kvar på garantin. Telefonen läser inte från minneskortet. Lämnar in den hos Telenor som skickar den vidare till Htc som senare...
Som rubriken lyder:cool:
Hur menar du? Telefonen blir väl upplåst om man kör en annan (stock) rom? Finns det ingenstans man kan ladda ner en "ren" 2.1 och installera med...
Jag har inget abb till telefonen just nu och den är tre låst, kommer inte åt market. Kan man inte koppla in usb till datorn och flasha in 2,1...
Har en x8 låst till tre. Har rootat den med revolutionary. Vill lägga in telenor och stock 2.1 unbranded. Får inte telefonen att starta i...
Fungerar inte:( står bla. amend scripting was deprecated by google in android 1,5, bla bla please switch to edify scriptning (updater-script and...
Tack!:)
Har s off och root. Har tidigare kört cm7, runnymede och nu solstice. Vill ha 2.2 eller 2.3 stock med root. Läste en guide här för ett tag sen men...
är helnöjd, den är minimal och supersnabb! Vad tycker Ni?
Som rubriken lyder: Rom manager får bara error typ.:eek:
Titanium backup och MyBackup pro funkar bra.
Jag körde den att par dagar men kände mig lite förvirrad. För många (okända?) inställningar typ. Den är bättre än htc stock men har lite för...
Körde Runnymede ett par dagar och fick i telefonen upp meddelanden från facebook,typ från chatten. Gillade detta och undrar vad detta var för nåt.
Kör CM7.1. Hur får jag in facebook,s kalender i kalenderapplikationen?
Får detta min Trelåsta X8 operatörsfri?
Har en x8 låst till Tre. Jag vill ha Telenor (upplåst) hur gör jag?
Ok, nu har jag s-off och root. Fråga mig inte hur bara;)
Har kört revelotionary. Hur vet jag om jag har s-off?
Hittar ingen äldre unrevoked. Länk? Har provat flera versioner av superoneclick utan resultat. Vågar man ge sig på revolutionary och sedan...
Hej! Har en Desire med senaste 2,3. Jag vill ha root på den för att få mer ledigt utrymme etc. och har försökt ett helt dygn med Unrevoked utan...