Separate names with a comma.
Är det någon mer än jag som får upp att jag ska fylla i mitt Apple-lösenord hela tiden?
Det tog sin lilla tid att uppdatera men nu är det klart! Fint iOS! Vilka nyheter är ni mest nöjda med? Hur är CarPlay?
Om man gör som ni gjort, kan man välja att slutbetala telefonen direkt?
Tips på skärmskydd som är ”snegel”-säkra?
Jag beställde från Comviq! En orange 17 PRO 256 Gb Fick betala 465kr/24mån för telefonen samt 249kr för 100Gb surf! Skulle ändå haft abbet kvar...
Vad är att föredra? Köpa telefonen ren eller teckna med abonnemang? Jag har redan ett abb jag är nöjd med hos Comviq, bara förlänga?
Orangea var riktigt snygg, blir nog ett köp här! Hypen verkar dock ha lagt sig. Kommer ihåg förr när operatörerna hade det som en happening & man...
Äger 3 såna här, barnen lånar & smidigt att ha med sig på tur. Kan rekommendera! Om du väntar lite så kommer det erbjudande, halva priset, lite då...
Avslutade mitt, de har ju höjt från 549->649, kanske kommer ett erbjudande längre fram :-)
Hahahah, blixten slår ner på samma ställe igen. Va är det egentligen för kvalitet?? Ska se vad kundservice säger denna gång, förra gången var jag...
Snyggt! Äger en jag med men tycker ugnen blir kall efter 2-3 pizzor, verkar vara problemet med pelletseldade att få tempen perfekt! Hur gör du?
Härligt! Påslaget ligger säkert i summan men var irriterande ändå! Tack för svar :-)
Har Comviq tagit bort den hemska delbetalningsavgiften?
Jag måste fråga! Fick ett sms idag om att mitt abonnemang ändras från 40 -> 50 gb, betalar 295 nu & nya kostnaden blir 299. Jag kan dock inte...
Vi har fått en ny granne men det bodde en där precis innan, med bredband, så märkligt att det bara dykt upp! Nå väl, problemet har inte uppstått igen
Nej vi bor i bostadsrätt med många bostadsrätter runt oss. Jag har en Google Nest router och den har stöd för båda. Den ska ju välja kanal...
Var in på Jula och fick se denna. Vad tror ni? Ska användas av gymnasieelev 4 km/dag Skit eller nåt att ha?
Ja, minst 10 gånger :-)
Halloj, har problem med för många grannar så jag blir utslängd på tok för många gånger. (Se bilden) Hur fasiken löser jag bäst det här? Kan inte...
Tack! Gav mig själv full access och Loggade in på resursen via outlook, nu är den spärrad! Tack!
Nu är ni min sista livlina (nästan)! Hur spärrar jag en resurs (bokningsbart rum) i outlook admin??
Söker rabattkod eller om man kan köpa något för att få en gratisnatt på Scandic i Sverige? Ska bo på Infracity
Antar du sett MIDSOMMAR vid köp över 900?
Kul test! Fick 4 av 10. Tyckte de flesta lät som Stefan Sauk :-D
Idag kom ballerinaskorna från Elara Frugan supernöjd för de var riktigt sköna! Tack för tipset :-)
Lånar tråden! En kvinna i 75års åldern har gått på de här och har ett år kvar, har tyvärr slut på surf! Går det att fylla på med surf på deras...
Rekommenderar verkligen ! https://www.nikitascruisekosisland.com/...
Var ska du bo? kan rekommendera Casa dela Pasta, fantastiskt god pizza
Varit där flera gånger och bott i Kos stad varje gång. Trevlig ställe och kan bara rekommendera! Har inte turistat utan mest hängt vid stranden &...
Är det någon som provat Ronny & Ragges”Korv med bröd-chips”?! Hur var smaken?
Comviq 40gb med dubbelsurf för 295kr/mån & 4 familjeabb på 195kr/mån med 40gb även det dubbelsurf.
Hur är Telenor?
Jag kan köra via Apple TV, blir väl i princip samma! Men jag är inte kund hos någon från 1 mars :-)
Hej! Allente sa vi upp från 1 mars så nu tjatar frugan på att jag ska skaffa baskanalerna, 1-12 tills dess. Vilket tv-paket ska jag välja & vilken...
Jag sa nyss upp mitt Strawberry pga att årskostnaden blev 595kr vilket i min värld är alldeles för dyrt! Har sneglat på Norwegian men mest för...
Sitter och ska byta mitt tv-paket, frugan vill ha kanalerna 1-12. Vilken operatör är bäst/billigast?
Det blir ju lite mer sårbart i Sverige eftersom vi avvecklar kontanter till förmån för kort/Swish. Det kanske var tur i oturen att det hände...
Swedbank & Länsförsäkringar funkar sporadiskt , som ett litet lotteri!
Visst är det märkligt, det borde ju varit fixat för längesen…..morsan råkade swisha till fel nummer så hon är eld å lågor med ;-)
Funkar fortfarande inte! Riktigt uselt måste jag säga. God Jul!