Separate names with a comma.
Såklart för att spara på batteriet. Finns många tillfällen då jag bara ska kolla något snabbt, vill inte att skärmen ska stå och lysa och dra en...
Blev glad när jag såg att funktion dök upp i JB. Men den funkar ju inte alls. Ögat dyker upp titt som tätt men displayen släcks ner lik...
Både skärm och ljud fryser till ett antal sek på Angry Birds Seasons. Händer lite titt som tätt, kom med senaste uppdateringen, hände aldrig förr,...
Jag har gjort factory reset flera gånger, mobilen är hel clean utan några program installerade eller en massa filer liggandes. Och som jag sa...
Nej, den är inte låst.
Jag har varit supernöjd med Galaxyn och mjukvaran, inte upplevt problem med dåligt batteri, onormal värme eller massa andra problem som många här...
Fantastisk mobil, kan inte klaga på något. Tredje gången jag laddar den efter 10 dagar, dock har jag laddat ur den varje gång helt. Kan ju ha en...
Hej, Detta är mitt första inlägg här. Jag har valt mellan Samsung Galaxy och HTC Desire HD. Det jag mest är ute efter är skärmen rent...