Separate names with a comma.
live chatten e nere Thank you for choosing Sony Ericsson Chat Support. No agents are available at this time to take your request. Please email...
kan jag svara på med 99% säkerhet^^, i norden, så kommer den på "kvällen" alltså närmare 12 och kommer fortsätta månda för norden. så om jag...
märker det:P
jag regga mig idag för att ge lite glad info... inte hatar du mig väl:D
inte ett dugg... finns typ nåra dussintal sidor bakåt. http://ip208-100-42-21.static.xda-developers.com/showthread.php?t=817786&page=403
ja hela xda forumet var på chatten o ställde samma frågor.. MÅNGA sa saker som "min pojkvän slår mig om ni inte säger" och sånna saker med.....
om nån bryr sig, så är min chatt här.. "en utav alla jag använt för att få ut info":P
den här delen : "2.1?" var mitt tillläg
Största chansen är att obrandade får först, för tänk på att alla brandade vill ju ha sina speciella applikationer i ;)
Tja, De har jag ingen aning om, var ett urklipp ur en tidning :) Och sen får man ju tänka på att SE inte har inkluderat någon multitouch. Så...
de kommer efter ett tag, sen så pratar men med en support from SONY ERICSSON, menade att ni kan fråga dem om ni inte tror mig:)
lite mer info, vet ej om det postats här för har inte följt, men ;P Med 1.6 kunde vi använda 45% av alla appar... Med 2.1... kan vi använda 98%...
JO men hoppas inte för mycket, en utav de som prövade första betan sa att de inte märkte mycket skillnad, men de har ju ändrat saker sen dess......
tänkte du skulle gilla det :) tänkte att vi inte skulle hålla all glädje inne hos oss:P såg så dött ut här så jag tänkte dela med mig av...
Vi på xda har nu konfirmerat att utrullningarna kommer börja innan slutet av denna månad, "kom ihåg de jobbar helger" de vägrar säga dock vilka...