Separate names with a comma.
Såg att Telia har lite rabatt på den, 3790 kr eller något sådant. Skickat från min Nexus 7 2012
Rykten går om att den blir vattentålig. Ser fram emot det ifall det blir så :)
Vet att många är överdrivet rädda om sin mobil och blir vansinniga om de skulle råka upptäcka någon liten repa. Jag är väl själv lite en av dem...
Okay då vet jag :)
Svarta eller vita? Vilket är lägsta priset du kan tänka dig?
Okej så du tror inte att skydden existerar? Finns även att köpa på Ginza och Discshop såg jag men jag reagerade mest på priset. 2 st skydd i glas...
Någon som testat dessa skärmskydd. Verkar vara väldigt billigt om de nu är i glas som det står......
Läste just en kommentar från LG på facebook och då skrev dem att uppdateringen borde komma nästa vecka. Hoppas hoppas hoppas! Skickat från min...
Ett tips är att tvätta baksidan i diskmedel och vatten. Det hjälper faktiskt och efter ett antal gånger känns inte skalet alls lika halt längre....
46 %. 16 timmar på batteri. 1,5 timmes taltid, runt 25 sms och hel del surf via wifi. Skärmtid 3 timmar. Det är grymt!:D
Tycker det är enkelt. Dock har LG numera en himla massa inställningsmöjligheter och det kan säkert verka förvirrande för vissa, men jag tror det...
Någon som vet vart man hittar inställningen att ändra sitt kreditkortsnummer på Google Play? Sökt runt men inget hittat, iallafall inte på...
Okej tack för svar! Jag är inte insatt i klockor, tyckte bara att en såg snygg ut och 100 kr kändes nästintill gratis. Ska nog hålla mig borta...
Ursäkta att jag lägger mig i, men hur vet du att klockorna är falska? Man kan ju nästan tro att det är du som sålt dem från Tradera...
Någon som har en rabattkod på MER än 50 kr? Ska köpa en sak för 2000 kr.
Någon som helt gått över till Wifog eller har ni det bara som ett extra alternativ?
Be dem skriva på paketet att det är en gåva, gift, så brukar det väl lösa sig :)
Någon som vet hur lång tid det brukar ta att få hem skal och liknande som är skickat från GuangDong i China?
Ajfan redan. Hade du kvar splitterskyddet? Jag trodde det skulle göra att displayen inte spricker så lätt typ. Någon annan får besvara din fråga...
Jag är sugen på att köpa G Pad för att förnya mig från min gamla nexus men jag är även sugen på nexus 8? Någon som vet när den kommer eller är det...
Känns din G Pad segare än din N72012?
Sitter väl där uppe bredvid ledlampan?
Fladdrar locket mycket tycker du? Skickat från min Nexus 7 2012
Hur lägger man enklast över meddelanden till datorn och sedan tillbaka till telefonen igen? Nu har jag en LG, men principen kanske är densamma?
[IMG] [IMG]
Någon som handlat från Datordax någon gång och har något att säga om dem? Själv har jag aldrig hört talas om företaget men priserna verkar bra och...
Ingen som har? Får väl gå iväg till Kjell & co då och bli 299 spänn fattigare :confused:
Jag föredrar det ljusa i G2, helt klart! Kommer senast från en Nexus där allt var nattsvart och jag tyckte aldrig att det var särskilt behagligt...
Finns ju S3 4G med. Den kanske kan vara något för dig om du uppskattar en lite större skärm?
Tycker du att den blev halare med skalet på?
Jag har haft min i 4 månader och är hittills väldigt nöjd! Förstår inte varför folk klagar så på LG:s användargränssnitt. Jag tycker det är...
Nu är det en snubbe på Tradera som säljer nya Nillkin skal för 99 kr inkl frakt. Vet att det är typ dubbelt så dyrt som på eBay men...
Hmm okej, låter besvärligt. Skickat från min Nexus 7 2012
Söker en Krusell Tumba 5 XL. Någon som har en till salu? Detta är deras nya och största väska men jag tror den blir bra för LG G2 med skal.
Du menar Amazon nu va? Aldrig hört om något sådant på eBay.
Någon som vet om det skyddar bra?
Jag har haft min i över ett år och använder den så gott som dagligen. Batteriet är fortfarande bra, även om det blev lite sämre efter...
Jo visst du har en poäng där. Jag kanske tänker annorlunda pga att jag har ett arbete med rätt mycket dötid och då blir det per automatik att man...
Absolut men nu tänkte jag på ett helt dygn, tex om du rycker ur laddaren måndag kl 10 och har telefonen igång till tisdag kl 10. Under den tiden...
Jo självklart, men om man slår ut det under ett dygn är det faktiskt rätt lite enligt mig men det kanske är så att ni ofta tänder upp skärmen och...