Separate names with a comma.
Ja, 5G är ju självklart mer framtidssäkert så får nog bli det. Lite dyrt är det dock.
Ser klart intressanta ut, mest om man behöver 5G eller klarar sig med 4G? Vad säger ni? Hur stor skillnad blir det i verkligheten?
Visst är de bättre men har de stöd för SIM-kort? Hittar inget om det...
Alla de stora operatörerna (Telia, 3, Telenor, Tele2) har bra täckning i hamnen, så inga problem där, mest om någon har bättre...
Hej alla kunniga! Min son vill testa att bo på en båt så nu gör han det. Wi-fi i hamnen är inte det bästa så han behöver något bättre än att...
Ja, min telefon blir steka ägg varm. Inte så skönt. När den är varm klockar den ner så allt blir segt som sirap.
Självklart kan man köra skärmen i 120 Hz, men då blir den varmare och får ännu sämre batteritid än om man kör den i 60 Hz. Spelar du inga spel och...
Fick en Samsung S20 FE (Exynos) på jobbet när jag började nu i maj och måste säga att det är den största besvikelsen på länge. Varmare telefon får...
Köpte Google Fabric case och blev förvånad över hur tjockt det är. Känns som telefonen blev dubbelt så stor. Känns bra i handen dock, men hade nog...
Känns som jag hade extrem otur, alla andra verkar ju få sina telefoner. :(
Kollade snabbt med UPS, verkar kosta typ 15€ att skicka en mobil till Sverige (och verkar inte vara några problem med det). Så fortfarande intressant.
Jaja, det var illa. Tänkte att nu när min telefon returnerades till MM kunde jag skicka den till en kompis då de frågar om jag har en tysk adress....
Funderar på att köpa en Pixel-telefon och skicka till en kompis i Tyskland så att han kan skicka vidare den till mig. Verkar vara problematiskt...
Såg lovande ut först med min beställning från MM, men nu står det Zurück an den Absender vilket inte låter bra. Skickades med UPS vilket jag...
Testade lite till. Man skall ha "Restrict Data Usage" på för att tillåta data. Lite bakvänt som sagt.
Nu är jag nog riktigt trög, men "Restrict Data Usage" inställningen, skall den vara på eller av? Verkar vara lite bakvänt. I normala UI skulle man...
Det är ju det jag gör. Spotify högsta kvalitet. Borde vara en pålitlig källa. :) Jaja, får som sagt se om jag hittar min dongel så jag kan testa...
Haha! Ja du. Kör nerladdat innehåll på Spotify på Very High quality mestadels. Har testat olika hörlurar (alla BT) och samma problem. Så kan vara...
Ok, alltså har du troligtvis en setting ibockad jag inte har, vilken? :)
Finns det en lösning som stoppar Spotify från att hacka ibland? Har inte haft detta problemet på tidigare telefoner så något specifikt för just...
Hej. Finns det något sätt att stänga av ljudet när man laddar telefonen? Min låter både när jag börjar och avslutar laddningen vilket är lite...
Tackar! Det var sladden. Körde med en jag köpt på IKEA, med originalkabeln funkade det direkt.
Jo, problemet är bara att jag inte får upp det meddelandet?
Blir galen på MIUI ibland. Försöker koppla min Mi9 mot datorn (Windows 10) för att komma åt foton och sånt men den vägrar dyka upp. Har...
Hej alla! Min dotter uppdaterade sin S7 med ny mjukvara idag. Efter det blinkar hela skärmen bara blått och inget händer. Har försökt stänga av...
Om du går in på Inställningar i E-post programmet -> Välj ditt konto -> Frekvens för kontokontroll och välj Automatiskt (push) så borde det funka.
Om nu fler vill roota sina Ray-telefoner så tog det mig 3 min att hitta denna sidan och mindre än en timme att faktiskt roota den....