Separate names with a comma.
Ytterligare ett blindtest. 4x handhållet. A: [ATTACH] B: [ATTACH] Vilken är bäst?
Min M1 Max förbereds nu för att skeppas från Apple. Gissar att den levereras på fredag <3
Lär dyka upp om frakten är bokad. Avbokningar sker innan frakten registreras.
Skillnaden mellan HDR Shadows Max med låg exponering och HDR Shadows Min och medelhög exponering: [ATTACH] HDR Max [ATTACH] HDR Min Går att...
Jag raderade mina fingeravtryck och la in igen och nu funkar det som när den var ny. Från 4-5 försök i snitt innan upplåsning till en felaktig...
Den hade jag inte räknat med. Kul :)
Allt är väl en prioriteringsfråga. Trenden på senaste tiden är ju att bilderna ska vara ljusa vilket ofta kräver lite längre slutartid och då...
Ett annat tips. Telefonen flyter bättre med animation scale 1.0x i developer settings. Det är ju standard så har man inte manuellt sänkt den...
Jag har nästan helt slutat använda begrepp som "bättre" och "sämre" när jag generellt beskriver mobilkameror. Det beror ju väldigt mycket på...
En sak som stör mig är att det inte går att få bort det helt meningslösa gesture-strecket längst ner på skärmen. Till skillnad från på iPhone så...
JPG i kvalitet över 90% är i princip omöjliga att skilja från PNG ens när du pixelpeepar. Storleken blir dock cirka 5-10 gånger större.
Ja, där håller jag helt med. Så länge man inte fotograferar mycket eller spelar de tyngsta spelen så håller batteriet utan problem en hel dag,...
Det här med att saker blir bättre med tiden verkar inte längre gälla för min Pixel 6 Pro iaf. Fingeravtrycksläsaren blir sämre för mig. Särskilt...
Photoshop kanske är dumt då det lätt kan avslöjas. Bättre är väl att försöka förklara det på nåt sätt, typ att du har flyttat eller liknande. "I...
Pixel 6 (Pro) är ju så aggressivt prissatt som den är redan. Vore rätt otroligt om de reade den överhuvudtaget.
Pixel 6 Pro [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH]
Pixel 6 Pro 4x [ATTACH]
Skrev en liten recension på Pixel 6 Pro som kanske kan vara av intresse även för Pixel 6-spekulanter då huvudkameran och ultravidvinkeln är...
Köpte Airpods 3. Allt perfekt!
Hittat ett grymt najs skal Ganska stort men bekvämt i handen och lite sandpapperkänsla på baksidan som ger grymt bra grepp Tjockleken gör att...
Testa RAW för att slippa skärpan.
[ATTACH] Pixel 6 Pro
Min recension av Pixel 6 Pro om nån är nyfiken: Recension av Pixel 6 Pro
Noll beställningar har gått igenom med det ursprungliga Schweden-tricket. Dock har en lyckats få en telefon som skickats till Schweden men utan...
Jag har lekt med det lite men ska fotografera en del imorrn och ska ta några fler RAW och testa med. Hittills dock har RAW-filerna varit så...
Nästan läskigt hur nära tele i Pixel 6 Pro presterar vid 4x optiskt jämfört med iPhone 13 Pro Max 4x digital zoom från 3x optiskt. [ATTACH]...
Köpte ett skal. Bara positivt!
Google är en av de sämsta mobiltillverkarna när det kommer till kundvård. Snart börjar de väl blockera telefoner som inte används i ett land där...
Ja, brand är jätteroligt :-)
Ja, som ni säkert listat ut så är A iPhone 13 Pro Max och B Pixel 6 Pro. Just det här scenariot är något som alltid sett ut så här - Pixlarna har...
Det ska man helst undvika på grund av brandrisken.
I verkligheten var den mer gråblå än djupblå dock. Skulle säga att A är lite för blek och B är alldeles för blå. Ingen är perfekt, men A är...
[ATTACH] [ATTACH] Begriper mig inte på den här telezoomen. Ibland är skärpan helt makalös, till och med bättre än tele på Mi 11 Ultra. I andra...
Kan säkert bero på hur fingrarna ser ut också och hur torra de är. Ingen nyhet att just fingeravtryckens tydlighet skiljer sig rätt mycket från...
Det har nog att göra med att fingeravtrycksläsaren i S21 också är hemsk. Kommer man däremot från en kapacitiv läsare som Pixel 5 eller Face ID...
Ena är Pixel 6 Pro auto och andra är iPhone 13 Pro Max.
iPhone 13 Pro Max [ATTACH]
Pixel 6 Pro 4x Astro 4min [ATTACH]
Kör en till blindtest. Vilken är bäst? A: [ATTACH] B: [ATTACH]
Min förhoppning är att de lagt det mesta krutet på huvudsensorn men att de nu kommer ta tag i zoomen och trimma den för bättre resultat. Som det...