Separate names with a comma.
Absolut. Missförstå mig inte. Jag tycker absolut synd om alla som fick sätter livet till och deras familjer. Även alla soldater som varit tvungna...
Precis. Skulle vara bra med en 10 dagars trail eller liknande. Sent from my phone using Tapatalk
Jag tror det var första filmen om jag inte minns fel. Hat för mig att det var där dom sa det. Men det är son du säger. Det är teorier. Finns...
Har du sett zeitgeist? Över 40% av folket som jobbade i de två byggnaderna var "lediga" just den dagen. Det tredje planet som störtade in i en...
Vet att vissa tredjepartsappar ( smsappar ) tillåter en att blockera SMS från en viss person i telefonboken. Jag tror även att man kan blockera...
Jo jag håller fullständig med. Jag förstår varför dom sätter priset ganska högt. Men det är för högt för mig. Dels så vet jag inte om den är...
Hej. SPB Shell 3D launcher finns nu ute på market. Verkar riktigt Nice. Men den kostar 95 kr. Det är enligt mig på tok för dyrt. Är det någon som...
Det kan inte vara luft under skyddsfilmen då? Sent from my phone using Tapatalk
Okej. Ska höra med skolledningen. Kanske är olika regler beroende på vad man går. Gymnasiet. Vuxenutbildning osv. Sent from my phone using Tapatalk
Jaha. Det finns en sån regel? Var ett tag sen jag gick i skolan så har inte koll på vad som gäller. Sent from my phone using Tapatalk
Nästa vecka. Prov i ekonomi Uppsats om människans påverkan på korallreven. En labbrapport En inlämningsuppgift om maligna tumörer En...
Får tillbaka på skatten. Underbart. Första gången. Känns underbart. Sent from my phone using Tapatalk
Åt själv a very bad chicken sista natten i tunisien. Satt på toaletten i en vecka efter det. Kylskåpet bestod då av Proviva. Fast Proviva dricka...
Varför skulle han ringa facebook?:-P Edit. Du kanske menar kolla på tres facebooksida Sent from my phone using Tapatalk
Menar du mapparna på hemskärmen? Om du menar mappar på hemskärmen så långtrycker du på mappen. Väljer Edit sen Change icon. Tror dock detta bara...
Okej. Ja vi fick också några riktlinjer för vad man inte skulle göra. Vi var i sousse. Bodde nära stranden. Men vi åkte in till "stan" och medinan...
Jag och sambon var till tunisien 2009. 3000 kr för två personer inkl frukost. 3 stjärnigt hotell Det var ett bra Pris. Var dock under ramadan och...
3/10 Sett dig någon gång:-) Sent from my phone using Tapatalk
Okej jag förstår. Hade jag råd skulle jag slå till på arcen direkt, och ge x10an till min frugan. Utan tvekan. Sent from my phone using Tapatalk
Vi har faktiskt kollat på dominikanska Republiken. Var till Thailand i fjol. Två veckor. Och det var helt underbart. Men nu är det karibien som...
Detta låter ju dock inte som magsjuka utan mer som en irriterand mage. Cola innehåller ett speciellt ämne som som neutraliserar magsyren vilket...
Jadu. Arcen är ju väldigt fin måste jag säga. Men x10:an är fortfarande väldigt bra. Tycker jag iaf. Jag personligen köper aldrig telefoner på...
Pluggar på 150% och sambon jobbar deltid. Vi har så vi klarar oss. Nu har vi dock bestämt att vi ska utomlands i slutet på sommaren. Så nu blir...
Okej. Men då får jag ta den gamla trofasta vägen. Skall testa detta imorgon. Nu blir det iväg till Statoil för att köpa snus som jag glömde göra...
Jag har rensar batteriet ett par ggr. Har dock inte gjort exakt som det står i tråden. Får testa det helt enkelt. Fast att ta bort batterystat.bin...
Nej det är sant. Men jag har fått så sjukt dålig batteritid den senaste tiden. Har testat allt. Så jag intalar mig själv att det är fel på...
Sitter och pluggar medicin, dricker vin och myser för mig själv till sambon kommer hem. Sent from my phone using Tapatalk
nu när SE tänker släppa 2.3 till x10:an (Halleluja) så har jag bestämt att behålla den ett tag till. Får bli ett utomlandsresa ist. Men jag...
LG:n givetvis. Android, tegra 2, HDMI ut osv osv listan är lång.
7/10 Såg dig mer förut, men fortfarande ganska ofta:-) Sent from my X10i using Tapatalk
Vet inte hur det är just på din mobil. Men bakåt knappen tar ju dig ur programmen. Det är väl inte samma som att trycka på Home. Är jag inne i...
Okej. Vad bra. Har stått i valet och kvalet mellan att köpa ny telefon (xperia arc) eller en tablett. Men nu får nog x10 bli kvar ett tag till....
Men för att lösa/få svar på frågan så det slipper bli fler frågor. Kommer man kunna flasha in orginal 2.3 på en brandad x10? har flashat min med...
Ta med mig och min sambo? Sent from my X10i using Tapatalk
Mitt batteris fuktindikator är bodröd. Kan det bidra till min sjukt dåliga batteritid. Använde mobilen i 10 min (angry birds) gick från 100% till...
Oj. Ber om ursäkt. Skall givetvis stå postade. Och Ja det var den bilden jag menade:-) Såg nu att det var ganska många stavfel m, m. i mitt...
Jag blir så förvirrad. Är dreamhawk en kille eller tjej? Har alltid trött att det var en kille men nyligen Postadress han en bild med samma bruden...
helt underbar app. Perfekt för mig som läser till undersköterska. Det enda som jag har problem med att skanna. Den romen jag har på min mobil gör...
Haha made my day Sent from my X10i using Tapatalk
Nog funkar det. Men lite lagg ibland. DT:n strular ibland också. Men det är ju upp till var och en att bestämma om det är okej eller inte Sent...