Separate names with a comma.
Hej Söker största och bästa lur för ca 1600 kr. Några förslag
Hej Min sambo är ute efter en ny mobil. Ju större desto vill helst ha en mobil över 6 tum. Och jag har hittat dessa två utmanarna Doogee Y6 Max...
Hej sugen på att beställa , finns det någon som har den i sitt Europa lager ?
Hej En liten annorlunda fråga. Är det någon av er som beställt en telefon och fått betala moms och tull på era telefoner. I så fall vad fick ni...
Hej Vilken är den bästa kina luren ? har budget på ca 3000, eller skall man satsa på en lur från den svenska marknaden ? Tacksam för tipsen
Någon kombo av dessa. Har gärna bra specifikationer men också bra med uppdateringar.
Hej Är på jakt efter en ny telefon! har en budget på 3000 , har ni några exempel på bra telefoner tipsa mig gärna. Har inga problem att beställa...
Då får det nog sjuttsingen bli en sådan. Någon bra site som du skulle rekomendera ?
Hej Vad har du för operatör ? , försöker se om den fungerar för Telenor!
Men om man ser på http://willmyphonework.net/ så skall den funka helt i Sverige med Telenors nät
Hej Har kollat runt på olika "kina" telefoner. Men vilken är egentligen bäst ? har kollar på Umi, Elephone osv. Men vilken skall man välja. max...
Hej Står i valet och kvalet méd att köpa ny mobil. Nu undrar jag vilken telefon som jag får mest telefon för pengarna. De telefoner som...