Separera namn med ett kommatecken.
Fgbn
Värre är fan creators update, att gå tillbaka har löst så många problem för mig :)
Jag tycker det är skönt, jag klarar inte av kylan som ni tycker är skönt däremot :)
Imorgon blir det ca 40 grader här, det blir skönt det :)
Jag kör också 1920 144hz, nyligen skaffat gsync skärm för att slippa all tearing, bästa köpet på länge :D
Det ska rulla på fint :)
Hade 6600k ihop med 1080 men bytte till 1070 och fick lite bättre prestanda :)
Det beror dock vilka spel, i bf1 var det en märkbar skillnad iallafall
Hade 6600k innan men bytte ner mig till 1070, fick bättre prestanda i spelen :)
Det bottöeneckar, du ska ha då 7700k som t om körs väldigt fint med 1080 ti också :)
Ska köra på det, tack :)
Måste laga något i slow cookern känner jag, vad tror ni om lasagne? :)
Ofc :D
Jag tror alla trash talkar varandra eller något speciellt du tänker på?
Hoppas nu att Frankrike vinner den 15:e och Belgien vinner över England :)
Tror fortfarande England :)
Vill att England vinner denna, jag gillar Kroatien men efter att ha gått vidare två gånger på straffar så föredrar jag nog hellre England som...
Beror säkert på något helt annat fast de knäcker så skyller de på det :)
Jag tror inte på det där med att man sabbar fingrar om man knäcker dem [emoji12]
Har nog också bara plockat en eller två fästingar på min hund. Grannens hund behöver de plocka nästan varje dag de är i skogen :D
Fan, ville att Belgien skulle vinna :/
:*******
Jag börjar tro att du behöver en snopp. Åh vänta, jag hade rätt! :D
Allt är kaos, mac,ios,apple os allt är bara sönder
Ta en öljävel då! :D
Jaa men vafan.... Köpte en ny mobiltelefonjävel och ska återställa den med icloud backup så ber den mig installera någon ios uppdatering och så...
Och kiwi :)
Det här går inte bra asså... :/
Apple suger! Android är så mycket bättre!11!11ettett!! HäshTäg#FUCKIPHONE
Brukar bara ta några minuter vanligtvis, inga problem med wifit hemma heller.. >.<
VADååå tar 5 timmar att uppdatera mobiljäveln till ios 11.4.skit nånting?!
Han har bytt klubb. Från Real Madrid (Spansk klubb) till Juventus (Italiensk klubb)
300m i veckolön bara :P
Hahaha :P
Neee jag är stor pojke! :(
Fan vad iphone SE känns liten... :D
Själv blir jag tröttare än jag var från början av kaffet. Får kanske en kick i 5 minuter sen är det borta. Smakar inte gott gör det också :D
Du kan ju annars... :P
Who cares? Tid är bara skit, vem är det som bestämt att det är för tidigt att göra saker nu? Är du trött så sov, är du inte trött, ja gör fan du...