Separate names with a comma.
Färgåtergivelsen, skärpan, detaljerna... Bifogar en bild som är tagen i samma lokal med min flera år gamla Samsung samt bilden från igår.
Hoppas att jag förstod dig rätt att det var denna info du menade!
Jag kommer inte överens med kameran alls, känner mig väldigt besviken. Jag fotar mest ögonblicksbilder på djur och barn och inga situationer där...
Elgiganten Megastore i Linköping!
Fjärde gången gillt <3<3<3 efter tre blåa frågade jag om de hade någon annan färg hemma, de hade svart!
Elgiganten Megastore i Linköping. Den förra levererades från Elgiganten Barkaby tror jag :( Det blir att försöka byta denna efter helgen. Orkar...
Jag gick in på elgiganten idag och personen i servicedisken insisterade att den skulle skickas in på service för bedömning. De hade också slut på...
Jag använder mobilen mycket på nätterna, har svårt att sova, och då använder jag mobilen mycket i mörkt sovrum. Trodde jag inbillade mig eftersom...
Jag tycker att den stegvis har blivit värre, först tänkte jag att jag inbillade mig, sen såg jag mer och mer på typ Spotify och Netflix och...
Bild på min lur som jag fick i torsdags. Dags att ringa elgiganten imorgon, frågan är om det är värt att chansa på en ny eller om man ska köpa...