Separate names with a comma.
Hur gör jag för att få in allt detta då? Jag är ganska ny på HTC Hero och Android. Finns det någon guide. 1.5:an kunde jag fixa men med 2.1 vet...
OK! Då har vi 2.1 äntligen (vi som vill ha den). Mycket av inställningar och annat smått å gott fanns kvar efter uppdateringen :-). Å fan va...
Nu fan händer det sakar. Tankar för fullt. Rapport kommer i morgon. GÖTT!!!!!!!!!!! Äntligen!!!!!!!!!!!!!!
Hallå alla som väntar på en uppdatering till 2.1. jag har nu rootat (äntligen) min hjälte men vilken CustomROM som e på svenska skall jag välja...
Har du en länk till den guiden då! /peter
Finns det någon bra bruksanvisning hur man gör för att lägga in en bra ROM för en nybörjare??? Jag vill ha 2.1 nu!!! Vet inte hur man gör!!! Jag...
Jag håller med er. Kan det vara så svårt att släppa en uppdatering. Den måste ju vara klar så det e väl bara att släppa den. NNNNNUUUUU! Skit i...
Sorry. Jag fick detta svar på min fråga om när vi får en uppdatering till våran hjälte. Hej Peter Tack för att du kontaktar HTC....
API Då vet jag. Tack. /Peter:)
Tack för era svar. Då vet jag lite mer. :-) Men eftersom jag e ny så förstår jag inte vad api är. Tack än då. Jag måste nog läsa på lite tror...
Hallå. Tack för ditt svar. Jag skall inte cetera mig själv i fortättningen. Det är lite olika hur man gör i alla dess forum. Sorry!:D Jag är...
E de någon som vet? /Peter
OK! Tack. Jag har läst och förstått att det bara är mindre förändringar i Android men vad gör HTC för att förbättra för HTC Hero tro? /Peter
Om det bara e små uppdateringar varför skall ja då uppdetera. Jag ser ingen nytta med en uppdatering då. Som jag ser det så är ett steg från 1.5...
Eller kanske komma med en länk så jag kan läsa mer. /Peter
Kan du ge lite hintar. /Peter
Varför väntar alla så otåligt då? /Peter
Inga stora förändringar då? /Peter
Hallå alla. Jag är oxå ganska ny med Hero. Drygt 4 veckor. För min del så väntar jag på uppdatering till Andoid 2.1 för min hjälte. Hoppas bara...