Separate names with a comma.
Är P7P för klen att köra Adobe Lightroom Mobile? Kraschar hela tiden för mig. Kunde köra det utan problem på S22 Ultra som jag trodde var...
Telegram Web Testar om detta fungerar. Sen behöver man donera (från $1) för att få åtkomst till de andra grupperna.
Äldre ja, men välfungerande (förutom frontkameran): Gcam for s9/n9 devices (no root): Front camera HDR+ and Portrait not working IDan v3.5...
Det finns fungerande GCam till Exynos också. Kolla upp utvecklarna IDan och Zoran på XDA eller Telegram.
Läste på mitt serviceärende nu. Skickade in den 2015-09-24 och de var klara med den 2015-10-14. De skickade den vidare till LGs externa verkstad....
Den fungerar som den ska nu (än så länge i alla fall). Fick skicka in till något som heter Mobylife tror jag som är Halebops servicepartner. Så...
Ja, men jag fick skicka in den på service. De bytte ut hela "mainboarden".
Du menar att jag ska låsa upp bootloadern och flasha in en ny rom? Känns riskabelt om det är ett hårdvarufel... ingen garanti längre.
Helt plötsligt går det inte längre att slå på WiFi:n. När jag försökte aktivera den via rullgardinen stod ikonen bara och blinkade. Vid försök att...
Svar på Samsungs facebooksida: "Processen bakom en uppdatering är tyvärr komplicerad och skiljer sig mellan länder. Vad gäller Sverige måste...