Separate names with a comma.
Ålder? Skick?
Om man gillar krossat glas så är Z2 en perfekt telefon
Nja, lite för dyrt för N5a
Riktpris på LG G2?
Jag är på jakt efter en smartphone för max 2500:- Skärm ska vara 5tum - 5,5tum Olåst eller låst till Tele2/Comviq Skicket ska vara bra Kvitto...
Är en LG G3 som är köpt hos 3 i december 2014 operatörslåst?
LG G3 Gold med Cicrle case 2000:- + frakt
Skickar PM
Var är det köpt? Kan tänka mig att köpa för 100:- inkl frakt
Är ju nypris. Viket kort är det?
Pris? Äkta eller köpt på ebay?
Nån som har ett micro SD-kort att sälja? 16GB, 32GB eller 64GB
Köpte en SSD av mcmuff. Betalde med Swish och han skickade direkt. Svarade snabbt på PM. Mycket bra säljare
600:- + frakt för disken
Den är såld. Kolla rubriken
Köpte en iPad av Probio. Snabb leverans och trevlig säljare
Bytte min Oneplus One mot hans LG G3. Vi skickade via Posten samtidigt. Allt fungerade kanon. Mycket bra säljare och köpare
Köper
:ehm: Hmm, sant. Finns ju flera storlekar på en telefon :D:D
Jag skickar PM
Storlek? Oneplus är 5,5" och den är i nyskick men alla tillbehör
Byta mot en Oneplus?
Bump 2/2
Bump 2/2 Även andra telefoner kan vara intressant
Nope
Bump 1/2
Kör en chansning. Kan du tänka dig att byta mot en OnePlus One?
Nokia Lumia 1020, Svart, 32GB och olåst. Komplett med laddare USB-kabel, hörlurar och kartong. Dock inget kvitto Skicket är mycket bra. Finns nåt...
Jag har en Oneplus One 64GB svart som jag vill byta mot en LG G3 32GB. Min telefon är i nyskick och komplett med kartonger och laddare. Har haft...
Inte gratis :-(
Har du tips på nåt likanade för program för Mac eller Linux. Eller nåt bootbart som man kan köra. Kör inte Windows
Jag har 2st 3,5" Seagate 4TB SSHD. Detta är alltså en vanligt hårddisk på 4TB ihop-parat med en liten 8GB SSD. Resultatet blir en stor disk med...
Jo, ja vet att det finns en ny modell, men tänkte att nån kanske vill sälja sin gamla MiniX
Nån som har en MiniX NEO X8-H att sälja?
LG G2 32GB Svart och olåst. Nyskick. Inga report eller märken. Sitter displayskydd på och det följer med flera oanvända. Det som följer med är:...
Var du inte intresserad av mitt byte?
1250:- + frakt
Byte mot en LG G2 32GB svart olåst i nyskick