Separate names with a comma.
Ja, skönt att det försvann. Jag kommer dock att i lugn takt ta bort mina synkningar på den integrerade versionen för precis som för Andros så äter...
Har en lösning https://swedroid.se/forum/56569-facebooksynkronisering-kranglar.html#post775534
Jag gick till FB-webben. Till Kontoinställningar och Applikationer (Applikationsinställningar). Där har jag Sony Ericsson Xperia. Som antagligen...
Tror jag har hittat en lösning på problemet. Jag gick till FB och redigerade i SE-appen. Tog bort möjligheten att FB får tillgång till min info...
Nej, funkar inte. den återkommer hela tiden. även om jag låter synkningen vara kvar.
Jag återinstallerade FB-appen nu och dök såklart både integrations-kontot upp i Konton och notifieringen dök upp igen, suck. den här gången...
Jag avinstallerade min FB-app och då försvann även SE's integrerade synk från Konton. Så nu väntar jag och ser om auktoriserings-notifieringen...
Jag fick också upp detta igår, trodde det hade att göra med roaming eftersom det dök upp när jag var i Norge igår. Men den ger sig aldrig (åt upp...
ok. men såna displayskydd då? kan man köpa samma som till ipad? hittar bara för tab 7 när jag letar specifikt för samsung.
Nån som hittat org tillbehör till taben i butik? Alltså i fysisk butik? Vill gärna känna på och kolla in fodral och annat innan jag köper.
Men, var det inte så att erbjudandet gällde två nummer i tre veckor? Alltså att man får sammanlagt 6 nummer?. Så förstod jag det i alla fall. Du...
Jag beställde min i butik och där hade dom inte en susning om att man blev erbjuden en sleeve, så jag fick presentkort på 105 (!) spänn istället...
Jag har inte "hunnit", men det är min tanke att prova eftersom det funkar finemangs med att smsa. Har inte spanat in hur market för HC ser ut....
Och nu är infon om att man kan ringa med den borta från Telias hemsida. Tur att killen i butiken var schysst nog och skrev ut den informationen åt...
När jag hämtade min tab igår i butik var jag där i över en timme, jag hade en hel del frågor, dom hade knappt svaren. Nån här ovan ställde...
ok, då kollar jag inställningarna. återkommer om hur det funkar.
ah, alltså stänga av. byta sim-kort. slå igång. och så starta om? jag får prova det :-) tack för tips.:)
Provade just med mitt Telenor-sim till mobilt bredband och jag fick ingen uppkoppling att fungera.
Ni som hävdar att man inte kan ringa med den, har ni mobilt bredband eller vanligt bredband?
beställningsdatum 16 juni i butik vit nej. fick samtal igår från butik att jag kunde hämta den.