Separate names with a comma.
Hallå! Köpte en 2 år gammal men nästan oanvänd SGS2 igår. På den finns nu GB 2.3.5, stenålder mao. Nemas problemas tänkte jag, rootade den,...
Som jag uppfattat det kan du gå direkt till siyah 5.0. Tror jag fick de mest som tips pga att han ej testat de sj? Ej säker men uppfattat...
Kolla tråden jag startade : noob söker hjälp med rooot någon tråd längre ner, där finns allt du söker. Mvh
Hittade det på nätet. Backup: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1818321 Lägga in rom:...
Ska flasha in en ny rom nu. Har siyah 4.1.5 på nu, har förstått att de bara är att köra på. en fråga dock, behöver jag göra en backup?...
Gör som jag gjorde, lägg in den via odin. .tar fil istället för .zip
Hehe.. Givetvis har inte volymen med kvalitén på ljudet att göra.. Men, om man som mig har lagt ett par K på att hitta lurar med ett ljud som jag...
Löst. Tack för hjälpen. Finns de någon JB rom som inte har buggen med volymen? Musiklyssnande är en stor del av min användning så jag måste kunna...
något är fel. Kom fram till detta: E:signature verfication failed vad menas med detta?
nevermind, kom vidare
Tack! Är det något jag behöver göra innan jag gör denna procedur? Något program som behövs eller är det bara att köra på enligt din beskrivning?
Tjo! Är ny hyfsat ny i androidsfären och jag behöver hjälp med min lur. Jag är inte alls nöjd med batterikonsumptionen och vill kunna...