Separate names with a comma.
Ingen som vet? :(
SPDREM_U_01.6.5.1-73_SPU-9_SIGNEuropeAustraliaEMEA_USASPDRRTGB_HWp2b_Service1FF_fastboot.xml Flashade in den igår vet inte om det va rätt. Men...
Hej telefonen är rootad. Har installerat razrbootsrap. Installerat recovery och den säger att allt är installerat och klart. Accepterat...
Enda jag kan komma in i är 3e recovery när jag gör så. Å där går ju inte göra mycket annat än att installera uppdate.zip
Det är avinstallerat det har en avinstallations knapp i programet.
safetrap men lyckas inte få igång en enda rom med det :( Sen så såg jag ju att det va för CDMA .... smart som man är Slänger snart telefonen åt...
Aa gör jag och accepterar rättigheter å skit har provat installera om appen. Sen kom ju ny uppdateringen trodde det skulle rädda mig men gick inte...
har du msn eller skype ? sitter vi slippa sitta här och skriva massa :)
Den är rootad. Har försökt tusengånger med RazrBootstrap men kommer inte in i recovery den fryser bara vid motorola loggan så får jag hålla in...
pajn pajn skulle uppskatta lite hjälp av dig att få in custom rom har hållit på som en idiot. :(
sry hittar aldrig när jag söker :( Någon som är bra på Htc desire skulle byta från en custom rom till en annan nu bara bootar den om hela tiden :(
Hej vill byta rom i min Samsung Galaxy s Den är helt seg någon som har tips på guide osv? Har rootat den men super user crashar hela tiden....