Separate names with a comma.
Nej dom som sitter inne i telefonen som batteriet har kontakten mot. Det är en 4-5 stycken.
Nej absolut inte. Pilla inte på dom för guds skull :P Menar pinsen som batteriet har kontakt med under skalet lixom.
Det är nog batteriet inte luckan som gör att det knarrar. Batteri pinsen inne i telefonen sitter olika på alla telefoner. Så därför på vissa DS...
Jag jobbar där ja. Och det du beskrev låter som antingen MB byte eller batteri. Eller kanske tilloch med bara att man böjer till batteri pinsen....
Bor du i sverige och pratar svenska så tycker jag att du ska ha telefonen på svenska.. Kanske bara min uppfattning. Men men.
Då kanske jag får den på måndag :D
Dimu. Jag skulle ta ur batteriet och sim-kortet. Startat telefonen till startsidan. Sen skulle ja ta ur batteriet igen och stoppat in sim-kortet...
Testa sätta på telefonen och slå lite lätt på sidorna nere vid batteriet, altså stöt testa den. Det kan vara så att batteriet har smuts på batteri...
Om du gör det som Basher52 sa kommer allt på mobilen försvinna. Dvs appar, kontaker. Aah i princip allt. Men det är enda lösningen tyvär.
Saken med för mycket appar osv. Kan ju vara så att det ligger för mycket i internminnet som gör att touchen inte "reagerar" men i själva verket...
Garantin täcker felet, om den nu inte är vätskeskadad förstås.