Separate names with a comma.
Moderkortets grundhastighet är 5200mh. Max hastighet som stöjs är 8200mhz. Det valda minnets hastighet är 5600mhz och det är max vad den...
https://www.inet.se/datorbygge/b1701911/forslag2 Där träffar du nästan 15000kr. 5060 ti. Gen 4 disk, billigare moderkort, något långsammare Ram....
Här är ett bättre förslag: https://www.inet.se/datorbygge/b1701897/forslag Landar på 19000kr. Inte riktigt dom 15000kr du efterfrågade men när du...
Ja dom kanske har rätt ändå. Enligt den här videon så ser det ut som att du en router med. Märkligt! [MEDIA] View:...
Det fungerar utmärkt. Skillnaden med egen router blir att leverantören inte kan hjälpa dig på samma vis eller göra inställningar åt dig som t.ex....
Hade lite med tid nu. Såg att det är bra priser på båda paketen nu du länkade till. Första anblick så är ju tp-link en bättre deal. Frågan är om...
Mätte nyss på mitt asus, via nod 2 på övervåningen. Jag betalar för 250mbit. :) via Wifi så klart genom min telefon
Jag använder mig av ASUS XT8. Har tre noder. En nere, en uppe och en ute i friggeboden. Anslutet med ethernet backhaul.Jag är helnöjd. Skaffade...
Ja jag såg det i tråden om tips, så det är beställt ett sådant skydd så får vi se.
Bytte just tillbaka till Androidvärlden med S24 Ultra. Intrycken? Det är en stor telefon. Efterfrågade en större skärm jämfört med iPhone 12 och...
Först.. får jag slänga in att det är en kanonrom. Men sen kommer ett men! :) I version 2.1 (den förra) fungerade mitt headset utmärkt och ingen...
Hade det jag med. Kolla inställningarna för google-kontot. Min lur satt och försökte synca mot Picasa Web och jag har inget sådant konto....
Nu tror jag att jag hittat Rom'en som passar min lur. Alla 2.1 sense-rom'ar jag testat har strulat med Facebook i kontaktlistan och alla Vanilla...
Var hittar jag inställningar för när och hur ofta saker ska syncas? Även testat en annan Vanilla-Rom, men även den drar ur batteriet på en halv...
Hittar jag inställningar för när och hur ofta den ska synca någonstans? Det jag hittade var att syncen stod och förstökte synca picasa. Jag har...
Har bara kört med vad som standard följde med rom'en. Helt orörd mao. Lade in Autokiller, så får vi se vad den kan hitta på. Ingen GPS och ingen...
Det här blir mitt första inlägg ever.. Testat en jädra massa rom'ar nu.. Till och med så frugan börjar bli irriterad ;) Mest för att hon inte...