Separate names with a comma.
2 jävla träningsappar har jag testat nu och push notifieringar från träningar kommer när dom känner för. ibland kommer dom och ibland inte. Har...
Spelar ingen roll då det inte är Mobilen (S24 Ultra) eller nån inställning. Testade Adidas Running tracker vilken också är bättre med live...
Frågan är varför? Det har funkat skit bra förut att få notifieringar från vänner om deras träningar. Sen vart det segare och segare tillslut nu så...
Problemet 220volt är att du har rätt ;) 2370 Nits kom jag upp i med ett 5% APL HDR10 fönster nu när jag körde med auto på ljusstyrkan och...
Du hör väl själv hur skruvat det låter? Så man ska alltså sitta med en ficklampa och lysa på mobilen för att få ut max i HDR haha? Nej Samjung har...
Nej alla skärmar mäts med 2 eller 5% APL fönster inget annat Den ljusstyrkan man får där är den som gäller. Möjligt att den här har nåt annat...
En felanmälan på Skärmen är gjord i Samsung members appen om att HDR bilden på S24an är för mörk. Man kan ju alltid hoppas att en uppdatering...
Jag har kört mer HDR10 tester med S24Ultran och S22Ultran nu med en komplett 21 stegs HDR10 gråskalemätning Just för att få fram PQ kurvan på...
Lite mer tester är gjorda i HDR med S24 Ultra Samsung fuskar nu med Diffus Vitt (APL Nivån) om omgivningsljuset är högt och boostar på det. Det...
Ang "Naturligt" läget att det skulle ändra färgrymden beroende på vad man kollar på stämmer inte. Det är låst på sRGB. Syns tydligt att fotona jag...
Du har fått HDR om bakfoten likt många andra troligen. APL (Average Pixel Level) ökar inte bara för att ljusstyrkan ökar. APL nivån i HDR ska...
Kan ej ändra posten och rätta till stavfelen så matar på här då ;) Har testat lite mer med S22 Ultran i HDR Den skiljer 100 nits från låg...
Forstätter här istället: Kollar du bara på sRGB material delvis den vanliga färgstandarden då är "Naturligt" läget det mest korrekta. Men också...
Då min S22 Ultra crashade nydligen (for i backen under en träningstur på cykeln) så var jag tvungen att köpa en ny och då vart det givetivs S24...
Det beror nog på att du inte vet hur korrekt 6500K ser ut och är van med den blåare tonen som är på dom flesta displayer. Ge det en vecka sen...
Hallå Fick S22 Ultra idag (uppgraderade från S10 Plus) och det första jag försökte göra var att ställa in rätt vitbalans. Spektrometern för 30K...
vad var det för jävla mupp som fick för sig att live bakgrunder bara får användas på låsskärmen? hur ofta kollar man på den? oftast så flashar den...
inte så konstigt det är glas där inget gorilla plastfilter. Det måste vara glas över linser för att färger ska kunna fångas rätt. glas är det mest...
Att vitt måste vara vitt för att färger ska blandas rätt är ju ett måste särskillt om man kollar mycket på foton. Här är kalibrerade vitbalans...
Tjenare alla fick S10 Plus idag och uppgraderar från S8 en fråga: hur får man dom där häftiga Galaxy pix multipack bakgrunderna på hemskärmen? dom...