Separate names with a comma.
Med flashningen mena jag om dt bara ar att flasha typ en annan rom nar man lekt fardigt? hur funka det for dig samt vd har du testat? Tack Sent...
+1 men har inte du rensat.forr vid 5k? Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Har du testat? ar det barar inte att flasha.med odin sen om det inte funkar bra? meningslost ,njaee kanske for dig Apsegt kanske.men sant far man...
Nagon som har erfarenhet av att installera backtrack eller ubuntu pa.sgs? Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
? Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Ska komma fran sjalvaste dreAmhawk? ;-) Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Godmorgon Swedroid! Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Far jag bara fraga varfar du.maste.se ikonen? <3 Det^^ ar fortfarande ett hjarta for.mig och kommer alltid att vara. Sen en ikon eller inte ....
Kan man pa ngt satt tanka rar i mobilen ? Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Har ju root explorer som kan öppna zip mm så borde det inte funkar redan? Ska dock testa detta
Har läst detta i flera tidningar för ett tag sedan. Hårddiskar och USB-minnen blir dyrare i höst - Ekonomi - Sydsvenskan - Nyheter dygnet runt...
Någon som vet hur jag kan tanka zip filer mm direkt i mobilen? Varje gång jag försöker hämta så börjar den men direkt efter står det hämtning...
Angående detta med wipe Wipe:ar den allt när man installerar den eller finns det wipe option i cwm som wipe:ar ALLTING? Funkar den med SGS2 romen?...
Haha! Så jävla klockren :D You just made my day!
Drar spel lika mycket om dom är igång som om dom är igång och spelas?
Det är ju inte så bra att ha din gmail som består av förnamn på kontaktinfo på din profil om du inte vill att folk får veta det
Kan mycket väl ha varit innan det. Prata med admin, Dom kan nog hjälpa dig om du är intresserad :D Appinventor är väl inte stängt? Bara...
För ganska länge sen har jag för mig att en användare med ungefär samma namn som dig blev bannad. H*n hade varit allmänt jobbig mot visa...
Något sånt, Minns ej exakt men vet bara att jag har trott du blev "unbannad" för ett tag sedan när jag såg dig posta igen
Är det bara jag eller hade den användaren som blev bannad j*vligt likt användarnamn? Sen vet man ju inte, Kanske så har Larss00n80 inte haft...
Annat konto. Sen kan det ju ha varit någon annan användare med liknande namn så vill absolut inte påstå att han har blivit bannad för att ha...
Om jag minns rätt så blev han bannad för ett tag sedan med ett annat konto pga typ klagomål eller något sånt mot en specifik användare. Någon...
Okej. Nu är jag med igen. Någon som vet hur jag kan få in svensk tbord i min sgs? Kör sgs2 romen med talon kernel och har flashat Stock...
Nu fattar jag inte, Syftar du på att Snusdus stavade fel när han klagade på att jag stavat fel. Isåfall får du nog läsa hans inlägg igen
Japp men jag citerade också. I detta fallet snusdus som hade skrivit altså istället för alltså så (enligt mig och tydligen snusdus) så borde...
Skärmstorleken på mini kanske är för liten, Allstå att utvecklaren inte lagt in att den funkar för telefoner med liten skärm
Skarmstorleken? Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Och allsta stavas med tva l ;-) Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Hur.har du tankt att jag ska skriva inlaggen.bra utan att lara mig skriva dom bra. Forstar vad alla klagar over men.det far inte mig.att lara mig...
Ar det.bara jag har som har problemet att direkt lara mig nya grejer? For.uppenbarligen sa vet inte ni vad orden lara sig.betyder Sent from my...
Du.verkar da vara ca 7 ar yngrw.an.mig. Klagar du pa.alla.med dyslexi ocksa.eller? Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Vafaan har det med nanting och gora? Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Sjalvklart... Inte. Jag har inte kompisar.som.klagar pa.stavning. Far faan inte in svenska.hellr... Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Jag far val skriva hur.jag vill? Har du klagomal kan.du skicka dom till : [email protected] Sent from...
Japp, men vad.har det med tapayalk att gora? det borde val fubka att tacka pa swedroid ocksa ? Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Var tvungen att kolla nu pa xda.och jopp, finns en "thanks" knapp med en blombukettsbild Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Nagon.som vet vafor man inte kan tacka inlagg pa swedroid genom tapatalk? pa xda funkar.det.har.jag for mig Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Har tagit fyra zoner idag utan.nagra som helst problem. Ska erkannas att detta ocksa.var.forsta.gangen.jag.anvandwr.gps pa telen Sent from my...
Laddat ner gingerdx for e10i istaller for u20i? snusdus drog.in.en mini rom for hans mini pro och touchen slutade dungera for honom Sent from my...
Edit fel Ta bort Mod