Separate names with a comma.
Ja, det var i princip det första jag testade på min Series 2 efter att ha uppdaterat till Watch OS 5 :) Tyckte det var lite krångligt, men efter...
Trevligt! Min ligger på posten och kan hämtas ut på måndag :) Verkar som om det dröjer till slutet på oktober innan den finns på bred front i...
Har aldrig åkt på någon tull när jag beställt från dem - men då har jag enbart beställt enstaka armband, aldrig flera stycken (har antagligen...
Snyggt band och trevligt att se bilder på klockan :) Personligen ratar jag dock armband utan snabbfäste numera eftersom jag byter så ofta - bla...
En länk var synlig när den fanns i lager, men nu verkar förbokningar vara "slutsålda" ?
På betal-terminalen - fanns det möjlighet till NFC-betalning ? eller enbart MST ? (emulerad magnet-remsa) Du kanske höll klockan på "fel" sida av...
Förövrigt - när det gäller "konkurrensen" till Galaxy Watch så har det läckt en del om Apple Watch series 4: Exclusive: Apple Watch Series 4...
Så det brukar se ut på prisjakt innan produkterna finns fysiskt i affärer - det blir skillnad senare när "riktiga" butiker som elgiganten,...
Antagligen inte alls - tyvärr. Angående e-sim i Sverige från Mobil.se:
På brittiska Amazon kan man förbeställa Galaxy Watch 42mm svart (Bluetooth, ej LTE) och få den skickad till Sverige vid release i UK den 7...
Det verkar som om man beställer med en operatör - alltså "Galaxy Watch 46 mm (LTE Vodafone)" eller "Samsung Galaxy Watch 42 mm (LTE Deutsche...
Kan vara Bluetooth-modellen ? (Ej LTE) Tyvärr inte alltid det är möjligt att beställa från UK. Läste någonstans om att det följde med ett extra...
På klockan - när du ser "Börja Springa" kan du rulla ned till "Guidefrekvens" och välja "Inget"
Jag har en Samsung Gear Sport inköpt i England - på den fungerar Samsung Pay även här i Sverige (med NFC) Det borde med andra ord gå att "hacka"...
Den borde vara kompatibel (?) - använder du appen Samsung Gear (Galaxy Wearable) från Google Play Store för att para ihop ?...
OK, tack. Jag har använt Samsung Health för att synka mot Runkeeper och Strava. Mot Runkeeper har dock inte information om puls kommit med -...
Vad menas ? Har du någon länk ?
Oklart ännu - hittade detta:
Var en kommentar i Swedroids nyhet om klockan som tolkade detta som om att MST var borttaget: "*Samsung Pay med Galaxy Watch gäller på...
Tack bernard :) Personligen är jag nöjd med Gear S3 men vill gärna ha en något mindre modell och tackar och tar emot för bättre vattentäthet -...
Galaxy Watch har ju presenterats med en del mjukvaru-nyheter i Tizen. Ser att det kommit en uppdatering till Gear S3 som jag installerar - står...
Kommer ske en "web-lansering" av en nyhet inom Galaxy-familjen den 1 Aug kl 17.00 :)
Nope, finns inga bilder ännu - Swericsson måste fått något om bakfoten. Själv hoppas jag på att den blir mer slimmad, Gear Sport är ett steg i...
Garmin har ett aktivitetsarmband med display som alltid är på och har batteritid på ett år: https://buy.garmin.com/sv-SE/SE/p/582444 Men jag vet...
Precis, ska den visa notiser - alltså ha en display - så får man inte batteritid på halvår till år längre. 2 modeller mellan helklassiska...
Även om trådskaparen kanske inte är intresserad vill jag bara tipsa om att Garmin släppt nya modeller som tar "smartklockor utan touch" steget...
Det var tydligen ett erbjudande på Gear S3 i samband med öppningen av den nya Samsung-butiken i centrala Stockholm idag (nämns i klippet från...
Angående språkinställningen har jag ingen koll - kanske man bara kan ändra det efter en återställning (?) Nej, bara genom klocka/app. Det här är...
Hej, grattis till en bra klocka :) Jag kan ge några korta svar på några av dina frågor, dock inte alla. LTE-versionen av Gear S3 finns inte i...
Det verkar som om ni pratar om 2 olika saker - SweTrojan kanske pratar om TV-program via appar (?) alltså streaming via nätverk typ TV4Play mfl...
Fast min Gear S3 är inställd på US och fungerar fint här i Sverige - tror Bernard har en Gear S3 från USA som fungerar med Samsung Pay i Sverige...
Du kommer med största sannolikhet ha Samsung Pay utan att göra någonting :) Det här gäller endast klockor inköpta eller importerade från länder...
Tack för att du kollade :) Eftersom TV-apparater från Sony och Philips använder Android-TV som OS (borde fungera liknande som på denna box) så...
Det finns i princip endast 2st löp-appar som har GPS-stöd - Samsungs egna medföljande Samsung Health och Under Armours appar: Endomondo och...
Om inte annat betyder ju detta att plattformen Android TV blir mer populär och att övriga leverantörer som fortfarande saknas (HBO, Cmore mfl)...
NFC är än så länge väldigt ovanligt - även om butiken har en ny NFC-terminal är funktionen oftast inte aktiverad. Jag testar en hel del klockor...
Du behöver inte sätta klockan i något offline-läge, men om du vill testa kan du ju slå av bluetooth på din telefon och wifi på klockan eller bara...
Kolla även över vilka appar du använder. Efter återställningen - testa att köra ett tag helt utan installerade externa appar och se hur du...
Det vanligaste är i nuläget att endast ha MST - alltså "trådlös magnetremsa" Men de nya terminalerna som även har NFC har nog alla (?) både och,...
Ja, i stort sett. Med MST behöver man slå in koden och med NFC slipper man (oftast) Jag hittade förövrigt en uppdatering till Gear S3 nu under...