Separate names with a comma.
Precis vad jag gör, fast på datorn och volymen maxad på EQn... ;) Tack för för tipset av Viper4Android också, verkade ju skitnice! :D
Tack, var ute och festade på juldagen och denna låt fastnade i huvudet då, trevligt att få reda på vilken det var! :)
Swedbanks ungdomskort och ungdoms-internetbank är ett helvete, har precis fyllt arton och det är underbart att slippa den skiten! Om jag vore dig...
Bump 2 Och mitt femhundrade inlägg här på Swedroid! :D
Japp, går i skolan i en liten håla i norra västmanland, och här kostar de flesta ettorna och tvåorna mellan 5000 och 30000! :D
Hur är OMNI jämfört med CM? Finns t.ex. funktionen för att dölja navigeringsknapparna?
Prova att förolämpa alla Admins riktigt mycket, då blir du bannad direkt! ;) Eller så låter du bara bli att logga in...
Hej! Jag är påväg att flytta hemifrån och skaffa min första lägenhet. Har varit och kollat på en bostadsrätt som jag gillade, och nästa vecka...
Två-kronorna tillverkade mellan 1968 och 1971 är inte gjorda i silver, utan de är tillverkade av kopparnickel precis som dagens enkronor är.
Bump
Tack, hoppas ni hittar några!
Precis, nästan alla mynt värda mer än 1 kr som är tillverkade efter 1875 är giltiga!
Jag vill köpa några svenska två-kronor. Ålder spelar ingen roll, då de bara ska användas för att skoja/jävlas med expediterna i den lokala...
Vet inte hur batteritiden är, men kolla på Galaxy S4 Zoom!
Vad jag har läst så funkar ingen av de där metoderna, i alla fall inte enligt denna tråd på xda:...
Hmm, märkte det! Verkar vara ett stort mysterium om vad som får Spotify att avgöra om det är en en telefon eller platta!
Tror det är DPI-inställningarna som styr det. Finns redan en tråd om ämnet, och där står det också hur du fixar tablet-versionen på mobilen:...
Eftersom du är dum nog att fråga säljarna om priset så säger jag att du kan få köpa mitt foggabbonemang för 800:- ;)
Bump 2!
Tack för en bra affär! :D Rekommenderar alla att göra affärer med Sweden2, riktigt trevlig och snabb!
Bump!
Har precis börjat kolla på Dexter, och hittils så har det varit riktigt bra!
Bytes mot en LG 4X i fint skick?
Norra Västmanland, Norberg. Men annars kan jag alltid skicka mobilen mot fraktkostnaden!
Säljer en LG Optimus 4X HD (P880) i fint skick! Mobilen har både skärmskydd på och ett genomskinligt hårdplastskal, så mobilen är i stort sätt...
Jag tycker absolut att du ska fortsätta. Jag tyckte också att säsong 1 och 2 var riktigt långtråkiga, men efter säsong 3 så blir det bara bättre,...
Hej! Är tyvärr inte intresserad av en Nexus 4 längre, har skaffat en Xiaomi mi2s istället! :)
Ok, det låter bra! :)
Ok, tack! Jag skrev också och frågade på deras facebook-sida, så jag hoppas att de kan reda ut det lite mer där.
Vad är skillanden mellan Wifog för surfplatta och Wifog för smartphone, utöver smatalen och smsen? I mailet jag fick från Wifog stod det att man...
Köparen av min Galaxy Nexus har tyvärr inte hört av sig, så om du vill så kan du få köpa den direkt för 800:-! :)
1. Skjuten i knäskålarna, vill få det avklarat så for som möjligt. 2. Absolut! Kanske dock inte så jättekonstigt då jag inte är mer än 17 år. 3....
1. Nej 2. Svårt val, antingen paintball eller slalom. 3. Jag rakar mig nertill då och då, kanske varann månad, men nu är det långt och krulligt!...
Någon som vet om man kan flasha Samsung Stock-roms på en dator med Linux (Ubuntu) på någon smidigt sätt? Vanligtvis så är det väl Odin man brukar...
Kan ni inte lägga till en möjlighet att skriva sin telefonmodell manuellt, precis som man kan göra med vilken surfplatta man har? Eller så kan ni...
Bump 2 Sista chansen!
Samsung Galaxy Nexus 16GB, Olåst. Ganska fint skick, bilder och mer info kan du se här: https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=104163 Högsta...
Precis, det är ju det jag försöker göra. Solid Explorer (Trial) har jag redan installerat utan problem, men som jag skrev så kan jag inte...
Fått bud från Galaxen via PM på 800 kr. Avslutar budgivningen vid midnatt söndag kväll.
Ska ta och göra det! Vad jag minns så är priset samma som när jag köpte den. Och tyvärr så vet jag inte URL:en till appen när jag köpte den,...