Separate names with a comma.
Har ni också problem med tangentbordsgenvägar? Ex. CTRL + ger zoom in, men CTRL - öppnar någon hjälpsida. Kanske att tangentbordsgenvägar endast...
systemuppdatering för några dagar sen, efter det verkar kameran starta som den ska, eller vad tycker ni? inte haft några problem än så länge iaf
Upptäckte att det inte behövs nåt för att streama med DLNA wifi till datorn (och vidare till TVn). Problem bara att uppspelningen stannar och...
Det är symbolen för film-appen som visas. Nån som vet vad det här är? Det ploppar upp varje gång jag startar internet. Trycker man på det så...
löser sig temporärt om jag klickar på apphanteraren (kommer inte på vad den heter, fyrkantiga symbolen nere till höger), och dödar alla appar
Ok! Går inte att streama direkt till datorn utan nåt tillbehör?
Jag vill se mobilskärmen på TV/dator (träningsappar och youtube). Helst trådlöst. TVn har ingen nätverkskoppling/dlna. Hur gör man? Går det...
Köpte en för Z1. Men den passade inte riktigt. Z1 compact är tydligen lite tjockare än Z1. Så man fick använda båda händerna för att trycka dit...
Det kommer upp en verktygssymbol i statusraden ibland, och texten ungefär "Fjärrutdelning pågår. Trycka för att avbryta eller ändra...
Jag hade en Lg G2 som jag var otroligt nöjd med förutom storleken. Tycker 5.2" var för stort. Fick sträcka fingrarna mycket. Och den tog för mkt...
Måste repa den först :-) men här är bilder på hur lg g2 blev http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2447349&page=11
Vissa fel upptäcker man först efter lång tid, och vissa fel är mer dolda, saker man inte tänker på att kolla upp från början osv. Därför bra om...
Lite OT. Men, om man får mkt repor på baksidan, så kanske man kan sandpappra den till matt istället för blank, som jag såg att folk har gjort med...
Jag får snart hem en z1 compact via blocketpaketet. Och ska kolla så att den fungerar som den ska. Tips på vanliga (och ovanliga) defekter,...
Jag köpte en LG G2 från Elgiganten med förlängt abonnemang 12 mån på Halebop. Funderar nu på att sälja mobilen. Går mobilen att använda med andra...
Mja det går inte att torka av skydden, för de suger åt sig från putsdukarna, provat olika putsdukar. Måste fönsterskrapa/hängtorka det/blåsa med...
Har köpt flera displayskydd nu för jag lyckas alltid få skräp och bubblor under. Så därför provar jag att tvätta av skärmskyddet, men då blir det...
+ Batteritiden (obs inte linjär, den står längst från 100% till 99%) Utseendet (minimalt med dö-yta, minimalistiskt med få knappar, smaksak)...
Hur mycket använder ni den med en hand/två händer?
Storleken + Den ligger bra i handen Perfekt för två händer, går bra att skriva med i porträttläge - Svårt/omöjligt med enhandsnavigering, svårt...
G2 känns för stor för mina små händer, blir oftast tvåhandsfattning, eller att sträcka fingrarna och vicka mobilen. Funderar på att sälja den. Vad...