Separate names with a comma.
Okej! Detta priset är ju jävligt bra, men verkar som jag får köra öppet köp på den :) Skickat från min GT-N7100 via Tapatalk 2
Hahaha, ios 7 kändes snyggt till en början, men gillar mer androids naturlika look :) Skickat från min GT-N7100 via Tapatalk 2
Kommer väl säkert sluta med att jag går över till iphone ändå så, där blir man aldrig besviken!! Är du sugen på g2an eller? :) Skickat från min...
Haha, köpte en note 3 idag! Har gott om referenser ifall du vill att den ska skickas :) Skickat från min GT-N7100 via Tapatalk 2
Tack för en snabb affär! :)
För er som missade cyberphotos deal, finns här en G2a att köpa! Kommer komma med posten imorgon eller på onsdag, så först då kan den säljas!...
Min skickades också i fredags, men står fortfarande sorterad i umeå :/ Skickat från min GT-N7100 via Tapatalk 2
Sidewinder och nagan är troligtvis sålda! NAS är fortfarande inte inköpt Skickat från min GT-N7100 via Tapatalk 2
Baxee sluta upp med ironin! Hahaha Skickat från min GT-N7100 via Tapatalk 2
Fick också betala 79:- i frakt! Skickat från min GT-N7100 via Tapatalk 2
Tar 3 jag också! Skickat från min GT-N7100 via Tapatalk 2
Den vita är så jävla stilren, så kör på en sån! Nexus 4 aint got shit on this one ;) Skickat från min GT-N7100 via Tapatalk 2
Om du tog en vit, så ska du lägga till ett V i slutet, alltså lg3990v Skickat från min GT-N7100 via Tapatalk 2
Så jävla gött! Blev en vit! Skickat från min GT-N7100 via Tapatalk 2
Upp!
Fan ska du slösa hela ipad mini budgeten på rosor ;) Skickat från min GT-N7100 via Tapatalk 2
Kan du inte bumpa denna annons om några timmar, så kan jag använda mina 2 bumps vid något senare tillfälle! Skickat från min GT-N7100 via Tapatalk 2
Kan vara! Fortsätter via PM :) Skickat från min GT-N7100 via Tapatalk 2
hahaha, behövde verkligen en p12:as visdomsord!
Priserna är tyvärr fasta, så 400kr är det som gäller! Skickat från min GT-N7100 via Tapatalk 2
Nej, men tack ändå :) Skickat från min GT-N7100 via Tapatalk 2
Magic mouse och wireless keyboard, sv-layout Köpes: NAS Max: 1000kr Krav: ska kunna dela ut en skrivare över nätverket Finns i Alingsås och...
Upp! Skickat från min GT-N7100 via Tapatalk 2
GTA-stressen misstänker jag ;) Skickat från min GT-N7100 via Tapatalk 2
upp!
Tjena! Har en ipad 3dje gen, som är i fint skick, bortsett från sprickan på skärmen. Det är en tunn spricka som går tvärs över skärmen, men...
Pris? :) Skickat från min GT-N7100 via Tapatalk 2
Skitbra ju! Kika på det :) Skickat från min GT-N7100 via Tapatalk 2
1 av 7 böcker köpta, check! AEOM rekommenderas!
Nice! Pris? Vilken upplaga?
Tjena! Ska plugga transport management på Malmö högskola, så behöver lite stuff! Kurslitteratur; *Seminarieboken björklund m. Paulsson...
Nu när cdon dratt ner priserna till 1000kr, gör jag ett försök att få en här lite billigare. Tänkte ge den som present! Hör av er :) Är ute...
Tack för erbjudandet, men vill gärna ha billigare, därav endast wifi ;) den är inte till mig själv, annars hade du riktigt fint pris! Skickat...
Vem såldes icoean till? ;) Skickat från min GT-N7100 via Tapatalk 2
Söker en ipad omgående! Ska vara wifi och 16gb.
No problemo ;) Skickat från min GT-N7100 via Tapatalk 2
Kan swisha över en 60lapp ifall du kan skicka den. Small kuvert + en trisslott ;) Skickat från min GT-N7100 via Tapatalk 2
Tjena! En polare vill köpa sig en mac mini, gärna såfort som möjligt. Krav: Minst 4gb ram Ska även vara en av dom lite nyare modellerna med...