Separate names with a comma.
köpte min av hualongbin och enligt ebay blev min tablet skickad den 10/11 inte för att jag tror på detta. men det är iaf så det står :P
jag har inte upplevt någon försämring av precision eller liknande. är väldigt exakt för mig.
jag har också köpt av hualongbin och tänkte kontakt paypal om detta. då han granskas av ebay och han har börjat få in negativa kommentarer. men...
har testat den metoden ett par ggr. men reklamen i tex angry birds försvinner inte. sambon har tele2/comviq? har den någon inverkan? =) EDIT:...
L Tack för tipset. Är Litegrann som drop block. Men ändå inte. Haha. Det var kul. Synd att det var lite grafikbuggar på min spica. Sent...
Jo jag vet att det redan finns ett tips om detta spel. Men jag tänkte bara göra en recension om den stora uppdateringen. :-) Sent from my...
hej. ang det här med data trafik. har testat att stänga av den på sambons x8 med olika program och widgets. men så fort jag trycker på "stäng av"...
ingen som tycker om spelet?
du måste ha voice search installerat. ladda hem en file manager om du inte redan har det. typ astro file manager scanna sedan denna QR kod med...
ja. för han har ju svarat hyffsat bra på andra frågor med samma innehåll. har nu väntat över en vecka och plattan har fortfarande inte skeppats....
kollade nyss in hans sida. och han har 0 objekt att sälja. tog pengarna och stack?
haha ja. han verkar ha gått ett år grundutbildning i värdelösa svar.
jag har också köpt en platta för 58 dollar. köpte min av "hualongbin" jag kollade igenom frågorna och svaren på hans sida. frågorna är okej. men...
för mig känns det lönlöst att ladda hem några spel överhuvudtaget då dom flesta hänger sig hela tiden. blir galen på att man inte kan spela ett spel.
När jag skrev att jag får fixa på satelitter inomhus så menar jag självklart inte att jag sitter i en betongbunke bakom stängda dörrar. Men det...
Tänkte tipsa om spelet Pandas VS Ninjas. Den första versionen dom släppe innehöll 14 banor (tror jag). Dom har nu släppt en uppdaterad version 1.1...
vad är det för bild du söker? vilken som helst? finns jätte många sidor att ladda hem bakrundsbilder på. även appar på market =) lycka till
Du kan prova att ladda ner GPS Status från market. När du har öppnat programmet trycker du på menyknappen - Tools - Manage A-GPS state - Download....
lite klister? haha va ? :P
vad bra. var lite osäker på om det funkade utan. men tydligen., och det är ju bra =)
jag följde en guide på internet som löste problemet. sökte på "disken är skrivskyddad" så jag följde guiden och fick disken som jag ville ha den =)
löste det. tråden kan tas bort =)
skulle föra över några apk filer till minneskortet. så fort jag klickade på montera så koppla den bort igen. sen tog jag ur minneskortet och...
hej. ladda precis ner vad jag förstår är den senaste versionen av google maps brut version 17. men alla pratar om offlinekartor osv. har sökt...
Hej. Har läst en del både här och på andra ställen att flera stycker upplever att det tar väldigt lång tid för spican att hitta gps satelliter....
Har också köpt en tablets för 58 Isf inklusive frakt. Eller ja. Jag klickade på buy now. Sen när jag skulle betala upptäckte jag att jag bara hade...
posten kanske passar bättre i x10 delen? du är so sagt i spica delen :P
Hittade däremot en tablet som verkar vara en exakt kopia av ekens m001. Det står inte ekens på den. Så det lär väl vara en kopia på den. Men den...
Har som sagt sökt efter exakt samma tablets. Inga problem med att hitta dom. Det är priset jag eftersöker. Sent from my GT-I5700 using Tapatalk
jäääälsa siiiit. tänkte köpa en men dom är slut eller nått.. nån som har nån ide om vart jag kan få tag på en ?
Är det någon som har testat De Niska 3d drivers? funkar dom fint?. har sett ett par videos på youtube som visar 3d performance på spican med denna...
jaha. går det också. ooooowfäään. har du någon länk? eller nått liknande. tack för snabba svar.
fiifna va jobbigt. då står man inför 2 alternativ: roota och ta bort branden och bryta garantin. (vilket går att få tillbaka) men endå. eller så...
och när man då slår den koden och går in på service info-model info ovh det står brand.telenor så betyder det att den är brandad av telenor? lr?
Hej. lägger tråden här ist. bror min är på besök och han har en x10. han vill att jag uppdaterar hans mobil, men han vet inte om den är...
Hej. bror min är på besök och han har en x10. han vill att jag uppdaterar hans mobil, men han vet inte om den är brandad. hur vet man det? om...
tack för hjäkpen. har nbu installerat den och det verkar funka okej. vågar mig dock inte på dom andra delarna som måste installeras genom odin....
tack så mycket. menar du att om jag laddar ner frozen eclair 9 beta 1 och installerar den så får jag samdroid turbo på köptet? eller är det två...
Hej, jag funderar på att installera samdroid turbo som sagt. men vet inte hur jag gör riktigt. jag har: Programvaruversion: 2.1-update1...
kan det vara nått program som ligger i bakgrunden och har inställningen "håll mig vaken" eller nått liknande?