Separate names with a comma.
Bestämde mig för en pixel 4a och beställde från fnac igår! 3600kr. Jag tror jag blir nöjd :)
Intressant ska testa detta.
Nej det blir inte att laga denna. Beställde precis en pixel 4a från fnac faktiskt. Hade inte superviktiga grejer kvar men en del skärmdumpar osv...
Det är precis som du säger. Om man inte då kommer åt att debugga usb i inställningar vilket jag inte kan göra då skärmen är svart.
Foton, sms och nedladdade filer.
Jag förstår.. Mobilen svarar ju med vibrationer, flimmer osv men skärmen är ändå svart så jag antar att det är kört. Har inte backup på moln osv...
Hej! Lyckades precis pajja min pixel 3a. Sprucken i skärmen och inget syns på förutom lite flimmer möjligtvis.. Hur får jag tag i mina filer i...
Hej! Min Pixel 3a pajjade precis rejält efter att ha tappat den många gånger i backen utan skydd. Skärmen är sprucken och är helt svart. Nu...
Motivera :)
Jag har också grymt svårt att bestämma mig.. Har i dagsläget en Pixel 3a med sprucken skärm :ehm: Jag älskar pixel kameran och hela googles...
Skulle vilja ha ett case till min pixel 3a. Antingen Googles egna eller något genomskinligt. Någon som har tips på bra ställe man kan beställa på?
Det blev till slut en vit Pixel 3a. Hade en vän som var i Hamburg i helgen. Dom plockade upp en åt mig på ett mediamarkt där. Det hela landade på...
Tycker jag upplevt för mycket krångel i tråden om när folk försökt skicka efter denna telefon,så jag sa åt mina vänner att svänga förbi ett...
Okej tack.
Gött att höra. Känns som att spela på lotto dock när man läser i pixel 3a köptråden.. är det verkligen failproof om man gör rätt? Vad landade...
Vad roligt! Jag är riktigt sugen faktiskt! Det som inte känns lika kul är att man måste lyckas skicka efter en från tyskland tyskland osv samt att...
Faktiskt inte. Dom har aldrig fångat mitt intresse faktiskt. Bra telefoner?
Enbart Andriod, prisklass är inte så noga. Skulle kunna köpa en vanlig pixel 3 tex men det känns inte värt pengarna nu när 3A och snart pixel 4...
Intressant! Det ska jag hålla i tanken.
Hej allesammans! Jag har haft en OnePlus 3T i 2 år nu som börjar bli dålig. Sämre batteritid efter ett skärm/batteri byte och väldigt seg...
Ser ut att ha sämre single score och bättre multiscore, vad innebär det?
Jo det är helt sant.. Äger just nu en 2 år gammal Oneplus 3T och funderar bara på om jag nergraderar mig med tanke på processorn osv. Men jag tror...
Hej! Har funderat ett tag på att byta till en pixel telefon. Tänkte köpa en pixel 3 men nu när 3a kom ut är jag riktigt sugen på den. Det enda...