Separate names with a comma.
Om det drabbar ngn mer; Jag gjorde en fabriksåterställning igår och nu funkar det! =D
Plötsligt kan jag inte ta emot sms! Gjorde uppdateringen när den kom och allt funkade bra tills igår. Har fått nytt sim. Men det hjälpte inte......
Jag har ett sånt här skal över, som jag säljer billigt nu:...
tack! jag har gjort det och dessutom avistallerat battery saver. hoppas det är det som är förklaringen och att inte en till ny mobil muppar sig.
haha... jag menar där man har örat mot luren för att höra när man pratar i tel =\ "När kortet tas" = jag har sett på ngn film där de förklarar...
Igår fick jag ÄNTLIGEN byta min s2 LTE mot en s3. Antar att problemen jag hade med den förra kanske gör mig lite extra nojig nu. Och jag har så...
Ahaaa...Tack! =)
Jo, så har jag också uppfattat det, det var därför jag blev brydd när det står att den är "DOAd" på andra servicen... Fast det är klart...de...
:mad: Hej! I Måndags lämnade jag in min sII LTE på Telia för reparation en _andra_ gång. Nu står det "Under DOA behandling av producent" på...
Jag har samma problem, när telefonen går över till 4G kan man inte ringa/svara eller smsa utan att starta om den... extremt störande. Jag har...
jag beställde ett på skinz.se! fick det dagen därpå!
Jag har haft det här problemet (plus att jag kan inte ringa heller,kräver omstart) och hoppas det här är lösningen. Men är kontakterna fysiskt...