Separate names with a comma.
dum fråga kanske,men...kan man köra Jkay på Foxhound sniper LPD?
håller på dra in den nu....gjorde ingen wipe...misstag? Antar att "No wipe" innebär att det inte behövs...eller?
jkay (till ICS) finns bara till LPF och LPS än så länge så det blir LPF. Den bästa scrollningen jag upplevt hittils är på Foxhound psychomantis.No...
har kört psychomantis med speedmod kernel ett tag nu (efter tips fråm dig,tror jag).Har funkat skapligt...fick till slut bra batteritid efter att...
Tack för den!! letade just efter en lpf-rom att lägga jkay på!!
nån som vet vad detta innebär: "Bugs : 2g/3g toggle"
och då är frågan....berodde det uteslutande på resp medföljande modem eller har romarna/kernel i sig någon inverkan.Hade du fått lika bra...
bra tanke...har inte gjort annat på sistone...är nog uppe i 7-8 st nu...men jag tror inte jag hittat nåt som är bättre än det som är i romen (LP7...
sitter med Fox hound V2 rom/ Speedmod 3-16 sedan ett par veckor tillbaks och det mesta funkar bra.Men....bor på landet med usel mottagning rent...
nån som vet hur man spelar in samtal.Såg en tråd på xda där filen tydligen sparas i sdcard/sounds..men det stod inget om hur man sätter på "record"
kört på ett 2 dygn nu snart och "it works like a charm". Har börjat mixtrat med modembyten...har en i nu som verkar lovande (KG1) men för tidigt...
jajamen,inga probs med speedmod....lade in allt igårkväll och det flyter på galant!!! Fick det här med googlekontot förklarat för mig idag så nu...
oooops....fick" installation aborted" på speedmod kerneln...? Edit...tog hem fel fil :-(
vet att jag är "hard on you" men..... hmm 1: Efter reboot hämtar den alla appar jag hade från market..auto?? Även såna som fanns i INNAN jag...
oki...då skall det provas sen. B.T.W ingen wipe cache eller nåt innan Speedmod K3-16?
en annan fråga....bor på en plats med bedrövlig mottagning,glöm allt vad 3G heter..samtalen bryts ofta p.g.a den dåliga mottagningen....nån mening...
och ICS kör jag så..Im gonna go for it!!!! laddat hem kerneln och kör på nu i NHL pausen :-))
Fett tack för dina råd!!! Bara för att vara 100%: 1. "wipa cache" = Wipe cache partition? 2. "data och system i mounts & storage i CWM...
Noob som roddat till det Är nog ett å annat jag missuppfattat.... Började med att flasha med CF-Root-SGS2_XX_XEO_LPQ-v5.3-CWM5 eftersom min...