Separate names with a comma.
Härligt! Satt just och övervägde att installera MIUI. Dock sket jag i det då det inte fanns svenska. Så detta måste provas :). Finns det någon...
Bara Air kvar då ;). Skall testa snart och se hur det fungerar :) --Edit--- Testade ett par flashfilmer lite här och var. Youtube-klipp stod bara...
Sitter just nu på 95. Hade 85 innan. De enda buggar jag märkte av var att telefonen startade om sig när GPSen hade låst positionen (ikonen slutat...
Vad är det för pil till höger? Riktigt trevliga dock-ikoner! Vart fann du dem? :D
Om du har Gen 1 så kan en uppgradering till Gen 2 fungera ( https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=34500 ). Det var vad vi gjorde och det...
Kan det vara värt ett försök att posta en idé på http://ideas.adobe.com/ct/s.bix?c=2A6DD08E-0D9F-4342-A27B-A76FEB84B29E och rösta upp för att få...
Provade den nyligen. Fungerade perfekt :D. Så nu har jag gen2 och 7.0.2. Fort gick det också :)
Någon som vet om man måste uppgradera till gen2 för 7.0.2?
Kom på att man kan köra trådat på något dator i närheten och använda connectify. :D (Har nog inte råd med mycket mobilsurf ändå :/)
Den tekniken fungerade inte. Hittade varken wl-mappen eller nvram.txt. Testade att ändra på /etc/wifi/wpa_supplicant.conf och hostapd.conf. Men...
Nu har jag suttit ett bra tag här och letat efter hur man kan spoofa MAC-adressen på telefonen. Anledning till detta är att någon i huset har lagt...
Testade den, verkade bra. Behövde dock inte använda den :). Körde först uppgradering utan wipe, det ledde till bootloop. Sedan uppgraderade jag...
Okej. Men vad kan hända om man inte wipar då?
Jag funderar på att uppgradera från CM7 RC4 till Stable. Jag undrar bara hur det är mer appar och diverse kontakter/sms. Kan man behålla dem...
Okej. Äh! Jag börjar om, har inte haft telefonen så länge ändå :P. Tack för hjälpen :D
Jag installerade gApps. Är det försent att göra recovery? Om inte: hur ska man gå till väga för att göra det? :)
Okej :). Det verkar som om det är klart nu, den bootar. :D
Jag håller nu på att installera CM7. Jag är asnervös, är det normalt? :O Någon som kan lugna mig? xD
Fungerar detta med både Gen1 och Gen2? Jag har Gen1 och undrar om det är okej att flasha denna ROM. (Är lat och orkar inte leta igenom 25 sidor,...
Prövar den just nu. Verkar riktigt enkel :). Tack :D
Hände samma sak för mig. Testade dock bara första alternativet, fick samma meddelande som dig. Däremot när jag startar telefonen och håller nere...