Separate names with a comma.
Hade också 3% drain inatt med iOS 14.4 och 5G Auto aktiverat så riktigt bra resultat :D.
Tack för förslaget men som du säger fungerar inte Apple Pay och det är en funktion jag vill ha på klockan :).
AW6 SS 40mm blir inte långvarig här. Det blir att åka till MediaMarkt i helgen och lämna tillbaka den. Jag vet inte hur många gånger idag den har...
Fick bli en AW6 SS 40mm, sitter som en smäck på 17.3cm handleder :cool:. Laddningsställ i rostfritt stål, USB-C kabel och 18W Apple USB-C laddare....
Oavsett är det katastrofdåligt :D. Ska testa samma sak inatt med att stänga av WiFi helt så att den får få på mobilnätet. Kanske jobbade extra...
Mellan 23:00 - 06:30 hade jag en drain på 9% med WiFi helt avstängt och 5G Auto aktiverat. Inte så jätte bra direkt haha :).
Min 11 Pro fick sambon och då sålde jag hennes iPhone XS.
Jag gick ner 5% från 21:30 - 06:00 med 5G Auto aktiverat och WiFi på. Ska ikväll testa stänga av WiFi helt för att se vad utfallet blir då :).
Hahaha ja vet :eek:, det är lite sjukt men dock skönt ;).
För min del blir det att byta telefon en gång per år när Apple släpper sina flaggskeppstelefoner. Köpte min 11 Pro i april 2020 och min 12 Pro i...
Söker enligt rubrik en AW6 40mm i Stainless Steel eller Aluminium i färgen grå. Klockan bör vara i mycket fint skick utan några repor på displayen...
Tack för info :)
När är klockan köpt :)?
Har under fyra dagar antecknat hur mycket batteri jag haft innan läggdags samt hur mycket jag haft kvar på morgonen mellan ca kl 22 - 06 med 4G...
Skönt att en omstart löste problemet :). Jag brukar alltid göra rena installationer på alla telefoner.
Inget jag märkt av på min 12 Pro iallafall :).
Amazon.se levererar #pillertorsk [ATTACH]
Ja alla dagar i veckan :). 12 Pro tycker jag personligen är bättre på allt.
Det låter fantastiskt :D och jag blir själv sugen på att testa just ifall jag kan få ännu ”bättre” drain/batteritid. Jag ska för skojs skull från...
Jag tror dig absolut :) men tycker det låter sjukt intressant att just den inställningen gjorde att du fick bättre drain och batteritid. Jag...
Tack för info :). Var just det @Fredriks skrev tidigare som jag tänkte på då han finns bättre drain med 5G Auto på :).
Drar telefonen mer batteri om man har 5G Auto samt Tillåt mer data med 5G aktiverat även om orten/staden jag bor i inte har 5G täckning i...
Någon som har koll på när Apple släpper nästa uppdatering eller någon sida där man kan läsa om kommande uppdateringar?
Ingen som har en A41, 51 eller 71 utifrån kollegans kriterier :).
Blev mycket mycket bättre när jag aktiverade EQ i Spotify samt valde profilen ”små högtalare” som jag tyckte hade bästa inställningarna enligt min...
Märkte precis det efter jag installerade Musik-appen :). Den gjorde ingen skillnad alls i och med att jag kör via Spotify. Tackar ska kolla/pilla...
Tack :). Tagit bort den men får installera igen.
Tack för tipset :). Är det Apple Musik appen du tänker på?
Tyvärr inte, har ingen Android i hemmet men får åka till morsan och testa på hennes P30 Pro. Okej fan vad skumt haha, kanske skiljer sig vart...
Jepp tyvärr gjorde reset ingen skillnad och samma på alla iPhones i hemmet :). Läst på nätet att fler upplever att både Solo3 och Studio3 har för...
Köpte ett par Beats Studio3 här på K&S men tycker att volymen i dom är alldeles för låg trots att jag har max i styrka o_O. Går det på något sätt...
Apple iPhone 12 Pro. Tagit i standardläget samt med ultravidvinkel. Oredigerade bilder. [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH]
Köpte Beats Solo3 hörlurar av @Mrhoyt på distans. Snabbt skickat och välpaketerat. Allt var helt i sin ordning. Rekommenderas varmt!
SiGN Heltäckande Skärmskydd i Härdat Glas för iPhone 12 Mini + Monteringsram - Köp här | Teknikdelar.se
Söker en Samsung Galaxy A41, 51 eller 71 åt en arbetskollega. Telefonen ska vara i fint skick utan några repor på displayen eller andra skavanker...
Sålde ett Pitaka skal för iPhone 12/Pro till @Magnuswall på distans. Snabb betalning och en smidig affär som alltid. Rekommenderas varmt!
Ny klocka in G-Shock Mudmaster ”limited”. Denna klocka skulle till och med överleva apokalypsen :cool:. [ATTACH] [ATTACH]
Apple iPhone 12 Pro. Bilden tagen i dunkel inomhusbelysning men sjukt bra kvalité och skärpa trots det. Oredigerad bild. [ATTACH]
Lägger ett bud på 900kr inkl frakt för Beats Studio3
Tele2 [ATTACH]