Separate names with a comma.
För mig är det definitivt problem när jag håller över mikrofonen, så jag får helt enkelt bara tänka på hur jag håller telefonen i stället för att...
Hoppas verkligen det! Jag har testat ringa lite samtal och hållit för mikrofonen och även antennerna, folk har uppenbarligen inte hört vad jag...
Fan vad svårt det är att försöka lägga märke till hur man håller telefonen, för när man helt plötsligt blir medveten om det så håller man...
Det känns jävligt tråkigt, för telefonen är fantastiskt inom allt men just när man kommer till samtal... ja... Det är ju trots allt en telefon när...
Tack du! Det känns jävligt skönt!
Toni är fantastisk! Nej det här var en engångssumma helt och hållet. Abonnemanget är inte förlängt på något sätt heller utan det har nu gått 10...
Hej! Jag har haft min HTC One i 6 dagar nu och efter några samtal så har jag nu märkt att det är många som klagar på att jag inte hörs alls....
Jag blev faktiskt uppringd i måndags av Toni som sköter om TPH's konto här på Swedroid. Min telefon hade gått igenom reklamationen trots allt och...
Jag hade heller inte hört om detta förut, men personalen på TPH påpekade detta och tog ganska motvilligt emot telefonen för att reklamera den då...
Hallå! Nu är det så här att jag har ett ganska grötigt problem med min Samsung Galaxy S3 som blev inköpt i november 2012 hos The Phone House i...