Separate names with a comma.
Tack för alla tips, det lutar åt en Motorola X, men ska kika runt lite mer på rescentioner om den, verkar som att endel hade klagat på...
Hej! Jag letar efter en "ny" eller ialafall relativt modern ny android telefon (gärna från 2015 med någolunda fräscht android eller annat...
Hej! Försöker att installera cyanogenmod (http://download.cyanogenmod.org/?type=snapshot&device=tsubasa) på min Xperia V genom denna guiden:...
Angående Z1 så undrar jag mest hur den är som telefon, om det är nån här som har den och vad de tycker om den? Har läst lite rescentioner och...
Tror inte 5" är för stort, vet bara att 6" är aldeless för stort, måttet jag tog var från Xperia Z Ultra som är såvitt jag vet 6,44" och den...
Hej swedroid! Har nu bestämt mig för att köpa en ny mobil och kasta min gamla xperia x10 mini pro till återvinningen, jag har dock svårt att...
jag har tittat både på en xperia pro och 2011 års variant av mini pro, problemet är att de båda telefonerna har "utgått" och finns i inte att köpa...
Oseriösa svar undanbedes.
Hej hej! Nu har min x10 xperia mini pro mer eller mindre börjat ge sig och jag har börjat titta på nya telefoner, och skulle vilja ha tips på...
OK, efter att ha frågat runt lite på xda devlopers så funkar det tydligen att göra allting manuellt med root explorer eller annan file manager med...
Två filer? jag laddade hem http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1106146 och det är två mappar med flera filer? Hur installerar jag...
Detta är antagligen en ganska dum fråga, men vad är CWM som alla pratar om? Och varför behöver du det för att installera tex froyocomb? Och sist...
Awsome, detta funkade bra. tackar :)
Om du eller någon annan vet vilken fil det ska ändras i så skriv det här då gärna, förutsatt att det funkar, för vill verkligen kunna använda det...
Har det inställt. Men hur vet jag vilka filer det är som jag ska flasha in då? Är så otydligt beskrivet i slades tråd på xda devlopers hur du...
Jag kör numera med CM 7 MiniCM-v14.2, men jag kan inte skriva åäö med det fysiska tangentbordet som du fäller ut på din mini pro, någon som har en...
Så det går inte att få svensk layout på tangentbordet som du fäller ut på din mini pro alls då? jag vill minnas att det gick på owains rom när...
Som titeln lyder så undrar jag hur jag får svensk layout på mini pros tangentbord i Cyanogen Gingerbread CM7 Final Sources v14.2. jag har tittat...
Detta har säkert nämts tidigare, men Den xRecovery som länkas här FUNGERAR ICKE till mini pro. gjorde ialafall inte för min, jag fick istället...
AAAH, dessa filer fungerade, tack så HEMSKT mycket :) Då är alltså länkarna i https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=40632 inte för mini...
Ändrade rättigheterna som du sa nu, xrecovery går fortfarande inte att boota upp, testade även med tangentbordet, men den vita SE loggon står...
bumpedi bump...
Hej alla android människor Bestämde mig idag för att roota min x10 mini pro på nytt och installera xrecovery från stock from. jag använde mig...
oh yeah, this is good news. Snart kan jag äntligen slänga ut stock rom och roota om min telefon. Valde att köra in telefonen i seus efter 2.1...
Men varför har SE inte lagt in MT i mini pron då om den har stöd för det? för det låter ju som om de har betalt för Cypress Truetouch gen3...
Undrar fortfarande över detta :)
Det är nog inga problem alls att köra det. Jag kan köra en virtualbox på min gammla dator som har 256mb ram och en 1,6ghz processor och ett okänt...
Virtualbox och ditt problem är fixat. Sen kan det gå i wine också, men jag rekomenderar det verkligen inte då risken är stor allt allt går sönder...
Menar ni alltså att Mini Pron har multi touch? :ehm: Vad jag har läst på xda devlopers så finns det multi-touch stöd i drivarna för både mini...
Får Också Force Close på market.. hur installerar jag den market du har? Och samma för mig. jag bytte tema till gingerbread och då blev dialern...
Blev sugen på att testa skype jag med, och fick nu min första reboot efter att jag loggade ut och stängde av skype. hade ingen vettig person...
Använt denna rom sedan igårkväll och allting fungerar perfekt. inte varit med om någon omstart ännu (Tid sedan systemstart: 19:28:33h) Saknar...
Hej hej! hade tänkt flasha om min mobil till ett annat rom en SEs orginal, men jag undrar hur jag ska göra ifall jag ångrar mig och vill flasha...
Fick det att fungera nu, STORT tack för hjälpen +många tack!!!
Fick köpa root explorer ändå.. så hur använder jag det för att ge rättigheter då? filerna är flyttade till rätt mapp redan.
So far so good. nu är problemet bara att jag inte kan ge filerna 777 i rättigheter eftersom adb terminalen jag har kan inte få rootacess (den...
Ok, Hur installerar jag xrecovery då? jag hittade en guide på xda devlopers, men den verkade kräva att jag har root explorer och jag har tyvärr...
Har lyckats roota min telefon nu med din guide, tack så mycket.. men jag har en fråga. hur gör jag en backup på mitt nurvarande system? (rom?) jag...
har sett din tråd, men du säger själv att det inte är senaste programvaran, vilket jag gärna vill ha. men jag ska ta en titt på din tråd ändå....
Hej alla, Detta har säkert frågats 1000 gånger. men jag har sökt på forumet men inte hittat någon riktigt komplett guide på hur man rootar sin...