Separate names with a comma.
Äntligen fått hem skal, skärmskydd etc så kommer väga börja använda 10 pro xl nu och se vad jag tycker. Största irritationen är nog bristanfe gpu...
Trodde Apple va en av dem som skulle slå på stort i år och försöka bräcka alla andra mediokra uppdateringar men icke
Detta om usel gpu prestanda. Undrar om det är en fix Google kommer att kunna patcha bort hoppas verkligen det.
Såg den ettiken också , så de är en countdown till 1000 sen är de antagligen på 80%?
Räkna bort 20 % efter 200 cykler bara ;)
Låter intressant, blir bilderna såå mycket bättre ? Såg klippet och låter lovande iaf ...
Tack för den nu har jag suttit och spenderat flertal timmar titta på klipp, läsa trådar och fundera på en oppo istället haha. Verkar ju komma en...
Intressant jämförelse! Tycker detaljer, färger, djupet är bättre på 10an men inga extrema skillnader. Men på blomman, vilken bild tog mest nära...
Har förpackningen hemma men började tveka inför den dåliga spelupplevelsen vissa haft. Jag är ingen hardcore-gamer. Men vill åtminstone kunna...
Ingen har väl pratat om underverk däremot en förbättring att årets chip kan prestera bättre än tidigare års känns fullt rimligt. Vilket det inte...
Wow... Gpun är verkligen inte bra. Undrar om Google kan fixa detta med mjukvara, den började ju riktigt bra men sjönk snabbt till sämre än pixel 9...
Vad tycker du om porträttbilderna?
Det suger att vänta men stå ut den tiden tills du får den telefonen du verkligen ha. Det är kort tid jämfört med hur länge du kommer ha den....
Fick sms nyss att min finns att hämta ut
Berätta allt om kameran, porträttläget , zoomen, känns den rappare än pixel 9? Vilken färg tog du? :D
Fick riktigt trovärdigt bluffmail från dhl för något halvår sedan och gick nästintill på det så va observant
Skulle kännas mycket märkligt om gpun är sämre än förra årets även om den funkar till det mesta. Men vi får se
Står att min skickades idag också! Beställde en jadegrön XL
Japp men tyvärr inga operatörer som stöder det i Sverige ännu, hoppas det kommer
Inget nytt här heller. Minns inte när jag senast va såhär taggad på en telefon. Min pixel 7 pro gick sönder totalt och lånar tjejens gamla...
Du har 14 dagars rätt att avbryta köpet enligt distansköpslagen, så köp om den isåfall om det är viktigt och dem ej vill.lögga till det i efterhand
Ja det kan nog tom dröja veckor om det är högt tryck. Vet för många år sedan med andra operatörer höll sällan optimistiska leveransdatum
Jag köpte under deras 48h deal men tror det är samma pris fortfarande. Har du använt rabattkoden för 3 gratis månader för abonnemanget? Tror det...
Enligt Halebops kundtjänst försöker dem se till att alla ska få sin telefon till den 28e denna månad. Hoppas det lyckas ! Dubbelkollade priset...
Vilken Xiaomi har du? Vad är det som gör att du vill testa pixel istället?
Fungerar den på alla frekvens-banden vet du det?
Är ni nöjda med kameran och batteritiden?
Kollade upp och den är bättre än endast 5% av alla testade s24or tolkar jag det som. Pixeln får 3000 poäng nånting och Samsung över 4000 med ca 10...
Faktist kommer bli riktigt skönt med ordentliga magneter både till bilen och laddare hemma. La du in benifykoden för gratis abonnemang 3 månader?
Det är ändå ganska bra hopp, får se om det är slutgiltigt eller om de kommer optimera ännu mera
Samtidigt så är det större batteri , snabbare processor (förhoppningsvis?), en av de absolut första med inbyggda magneter qi2-standarden,...
Absolut. Men att sänka prestandan från förra årets flaggskepp är knappast ett vinnande koncept spelnörd eller ej. Jag hade faktiskt tänkt börja...
As a mobile gamer, I’m very worried by the latest Pixel 10 Pro benchmark Ser inte lovande ut där iaf men har ändå svårt tro Google skulle göra...
Ja verkligen. Såg nu att Google tar 19 kr månaden för 100 GB extra i månaden och 29 kr för 200 GB
Ser inte att någon kritiserar dig någonstans men däremot försöker lyfta fram för och nackdelar. Jag hade 128 GB på min pixel 7 pro och vägrade...
Gör verkligen ufs 4.0 sån stor skillnad? Ja jag vet skillnaderna i hastighet etc men blir det en märkbar förändring?
Verkar som Halebops erbjudande ligger kvar trots deras reklam om "48h deal"
Beställde en pixel 10 pro xl från Halebop. Jade-grön. Under 24 månader kommer jag betala ca 14700 kr med telefon och 30 GB surf!
Aha okej vad synd! På Comviq har dem svarta 256 GB då är totaltkostnanden typ 11000 kr om du tycker det är värt.
Med 30 GB surf över 2 år betalar du typ 9500 kr på Halebop. Telefon och abonnemang. Nu kanske du landar på 14000 kr totalt på 24 månader. Jag...