Separate names with a comma.
Trodde oxå det men hittar inget på apple hemsida
Hur är det med safirglas? Har stål versionerna det?
Japp veddesta nu 19:49. Så blir på måndag. Beställde gold 256gb xs max. Du då? Har du beställt klockan?
Ingen mobil idag trots att jag fått kolli id och tele2 skickade ut den igår :(
Väntar fortfarande på min. Postnord appen står det att den ska komma idag. Men tror inte det då kl är mkt nu
Någon som beställt via tele2 och fått luren??
Nice :) fick du klockan oxå?
Spännande o se vem blir först ut med luren. Bild måste läggas upp :D
Ja tänkte det. Har några stora kedjorna i närheten. Alt att man åker in till täby apple store och chansar :)
Skulle ändå va skönt och ha allt på en gång :P får jag inte tag på någon så lägger jag en beställning bara. Men mobiler vekar det finas gott om...
Bestämt mig för att köpa klockan men på apple.se så är det 3-4 veckor vänte tid. Vart tror ni det är störst chans att köpa en imorgon över disk?
Köpte ett par Airpods av @herrfisk toppen säljare. Bra komunikation och trevlig!
Taget. Skiver pm
Lägget ett bud på 900kr
Söker Airpods.
taget! skicka pm så tar vi resten där
komplett i kartong 128gb med kvitto kameran åker upp och ner. låses upp mes face id pris 5500kr finns i sthlm
någon bra sida med tillbehör för nya iPhone? kanske admin kan lägga till en kategori för tillbehör?
Vilken färg på klockan? Tog du med cellular
Vart en ca max i Gold. Börjar ångra färgvalet:/ tog den just för att det är kul med ny färg.
Haha Jo jag läste lite för snabbt där :P
Morgontrött. Hörlurar trodde jag du skrev :P
Nya lurar? Måste missat det. Nya airpods alltså?
Vart är störst chans att få tag på en? Apple Store lär väl få in flest?
Noterat
Sålde uag monarch skal till @Louba bra kommunikation i h snabb betalning!
Sista chansen sen åker dom ut på blocket. Priserna är inkl frakt annars finns dom i sthlm. Förhåller mig rätten att sälja till vem jag vill eller...
Okej
Finns i sthlm men kan skickas kolla omdöme
Har global rom släpots? Har 9.6.4.0 AEDMIFD. Är den officiella?
Mi Max 3 64 GB svart Pris 2500
Inga byten. Men det skulle vara en alternativ om någon vill köpa s9
N Nyskick
Säljer en blå p20 pro komplett i kartong med kvitto 3 månader gammal . Pris 5300kr
Säljer en svart Mi Max 3 i kartong. Finns i sthlm men kan skickas Pris 2800kr
Är det värt o köpa den med global rom? Eller kommer man kunna flasha in den?
Vad tog du för frakt ? Funderar på att beställa då jag e sämst på flash o rom osv
Tack för hjälpen! Lyckades installera twrp. Hur lägger jag in EU rom nu? För global har väl inte släpps än?
Hur mkt kan du tänka dig ge? Komplett i kartong 256gb