Separate names with a comma.
Hur gör man pistons???
1:jaa, en itouch som kmr köra android när det är portat o klart. 2:usa,det verkar nice. 3:jag är 14... 4:250kr 5:lakritz o hallon skallar...
Någon som vet var det finnr billiga minneskort? Minst 8gb. Helst i affär som finns i nrkping Sent from my U20i using Tapatalk
Snyggt ????? [IMG] EDIT: kom på att man kan bli bannad för sånt här... DETTA ÄR INTE PÅ SWEDROIDS SERVER UTAN PÅ MIN EGEN...
60 diamanter :P
"Lånar" tråden lite. Uppdaterade min mini pro med seus i förrgår. Har root och xrec installerat. Någon som vet om jag bara kan flasha in...
Är sign shop av/inaktiverat?
gör vad du tycker är bäst.. Men hoppas verkligen att någon form av shop kommer funka du kan inte typ ge unlimited cooble?
@Letalis, Håller på med ett handelshus bredvid mitt hus.. du kan inte fixa gratis cooble eller nåt? Tack @alla, Det är bara hjälpa till....
Kan ju vara skönt om man ej har tillgång till dator... Hellre lite svårare att skriva/tar några min extra än att inte programmera alls
Känns ju som att detta är någon sorts av spam.. Men om du är seriös så tror jag ej att vattenkylning funkar. Det är väl bara att inte klocka...
Så du menar att om är 14> så borde man vara såhär dum? Jag är 14 och jag fattar att man borde installera AIR
Om man "semi" brickar en telefon så kommer man aldrig mer kunna använda den. DÅ kan man slänga den. Men oftast så brickas den bara såpass så...
Någon som vet hur det funkar på telefoner med små skärmar? Sent from my U20i using Tapatalk
Känner verkligen igen mig i detta. Hände hela tiden den första tiden och då hjälpte det som du säger att dra ut och sätta i laddaren igen. Skulle...
Skulle vara Aveeesooome;-) Sent from my U20i using Tapatalk
Tack för sista posten:-) Och till sir knight , jag är bara intresserad för att de2 har ju sagts att den hade 2000:-) Sent from my U20i using Tapatalk
Du har inte lust att specificera dig 0er? Väldigt interesant Sent from my U20i using Tapatalk
Någon som vet något enkelt och smidigt sätt att ändra ikoner mm i arc launchern? Har pillat lite men verkar inte gå att ändra som man kan i tex...
Hur har du fått reda på detta? Sent from my U20i using Tapatalk
Riktigt tråkigt ... Men ngn som kan förklara skillnaden mellan dualtouch och fake dualtouch Sent from my U20i using Tapatalk
För att uppdatera till senaste versionen rekomenderar jag seus. Sen roota med superoneclick. Aslätt Sent from my U20i using Tapatalk
Enkelt att dra in? På sisädär 5min utan dator?? Sent from my U20i using Tapatalk
Man måste öppna in game market, trycka på en speciell ikon, samma sak igen och då kommer det upp en helt annan ruta / skärm där man kan köpa gems...
Skitglad för alla nya spel jag hittar på market:-) Sent from my U20i using Tapatalk
Har sett dig endast någon gång. Vi hänger nog i olika forum delar 2/10 Sent from my U20i using Tapatalk
Nu är det bara vänta på updates med mera teman.. Börjar ju bli tråkigt :-) not Sent from my U20i using Tapatalk
hmmm.. får väl skylla på att det var länge sedan jag var aktiv i denna tråd :) får se om jag orkar ta kort igen annars är det bara ignoreera min...
Hej! Hittade precis Froggy Jump på market. Spelet är Gratis :) Spelet handlar om att du är en groda som ska ta sig uppåt genom att hoppa på...
Kommer här:-) [IMG] Nästa ska ta kort på nånting man gillar (kan vara vad som helst bara man gillar det) Sent from my U20i using Tapatalk
Spam:-) Sent from my U20i using Tapatalk
Varför vill man köra in en mini rom i sin mini pro och eventuellt bricka telefonen? Sent from my U20i using Tapatalk
Min pappa (bor hos honom visa helger o lov) har en dobberman/rottweiler blandras :-) Sent from my U20i using Tapatalk
Ssg funkar nog till ditt endamål. Kan dock inte säga om det är det smidagste sättet men själv tckr jag att det är smidigt :-) Sent from my U20i...
Fattade ej riktigt. Hade dom loggat in eller försökt logga in? Måste absolut inte ha ngt med din tele att göra. Kan likagärna vara en trojan eller...
Du flashar in cm7 och en fix/tweak till det och sen kan du överklocka. Kolla xda M Cm7 och tweaks for mini pro tror jag dom heter (?) Sent from...
Tror inte det släpps en ifåne med andriod men däremot har det portats android till iphone och ipod Sent from my U20i using Tapatalk
Nice! :-) Sent from my U20i using Tapatalk
Jag kan posta när min pappa får den men den ska kma denna vecka Sent from my U20i using Tapatalk
händer mig oftaom det är långt Sent from my U20i using Tapatalk