Separate names with a comma.
Noterat en märklig skillnad mellan min gamla S21U och min nya S24U. Det verkar som att vissa av Googles appar saknar funktioner på S24U jämfört...
Noterade att min 5x lins inte sitter helt centrerat. Märker ingen vinjettering eller dyl från linsen men det verkade lite märkligt, hur ser det ut...
EDIT: Jag har grävt som ett djur efter någon slags lösning och hittade appen Wavelet. Installera den gratis från play store, gå in i inställningar...
Sedan uppdateringen till Android 12 tycks listan vara borta på appar som är exkluderande från battery optimization. Tidigare fanns den under apps...
Det finns en inställning vid namn "Remote unlock phone" under "Find my phone" som kan bockas för. Detta är alltså Samsungs egna funktion, men...
Ett tips är helt klart att ladda ned "Nice lock" och "Nick lock companion" för att få tillgång till Good lock modulerna som ger en stor mängd...
Måste fråga om ni andra har samma erfarenhet av att para hörlurar till mobilen, bluetooth menar jag då naturligtvis och jag tänker nu inte på...
Någon mer som har problem med att notiser från Messenger (facebooks messenger) kommer in sent, ibland timmar efter de sändes eller inte förrän jag...
Någon bra gcam port tillgänglig ännu? Jag har provat zgcam och den funkar men får inte igång något annat än main och front kamera. Vill ha zoom...
När jag testade en note 20 ultra så var det massiva problem med att använda gestures med en tredjeparts hemskärm, i mitt fall Nova. Med s21 ultra...
Köpte en 45w laddare från Samsung på rea för några veckor sedan inför lanseringen. Smart tyckte jag. Sen visar det sig att 25w är max. Komiskt....
Känns som att det aldrig tar slut på problemen med den här jäkla luren. Aldrig ALDRIG suttit och analyserat så mycket buggar och problem. Nu idag...
Navigation gestures känns väl som ett givet val idag att använda framför soft buttons längst ned. Att använda detta tillsammans med en 3rd party...
Har fått problem med att 2x-ikonen nere i vänstra hörnet av kameraappen har börjat lysa nästan jämt vilket är felaktigt. Den ska lysa när du är så...
God kväll, Tittar på en första analys av kameran. Medan jag inledningsvis gladdes åt god dynamik och fin färgbalans innan solen gick ned så blev...
I händelse av att någon missat. Man kan nu få nativt stöd för samtalsinspelning på telefonen. Se här: How to add call recording to the EMUI 9...
Har någon annan problem med att ringsignalen börjar spelas först efter en fördröjning när telefonen ringer eller att den ibland aldrig börjar...
EMUI är ju tyvärr vida känt för att mörda det mesta av bakgrundsappar. Notiser uteblir, appar fungera ej etc. Jag har fått det mesta att lira nu...
Finns det något sätt att få bort den fullständigt onödiga VolTe ikonen? Måste slå någon slags rekord i onytta. Varför inte lägga upp en ikon med...
Jag sitter och väntar med långt öppet köp kvar på en lösning med skärmarna och testar övriga funktioner under tiden. Jag blir bara mer och mer...
Har börjat fundera över om kameran verkligen har OIS (optisk bildstabilisering). Det första som skapade misstanke var att helt enkelt titta på...
Jag väljer alltid engelska amerikansk som språk på mobilen när jag installerar den. Det verkar vara ett problem med huawei. Jag kan inte används...
Wear OS blev uppdaterat med en rad funktioner på min huawei klocka som de borde ha stoppat in för länge sedan. Nu fungerar t.ex. IFTTT applets och...
På Samsungs S7'a finns dels en inställning under batteri vid namnet "battery optimization" där appar kan undantas från denna funktion. Utöver...
Efter att ha kört en lång rad Samsung enheter och alltid haft pissdålig signal på lte blev plötsligt allt mycket bättre på min Nexus 6p. Bytte...
Haft 6p'arn nu i ett antal månader och jag känner snart att jag inte orkar mer. Jag kör stock och det enda jag gör är att roota den. Jag kör inga...
Stock 6.0.1, unlockade o rootade system-less genom skipsoft verktyget. La även in busybox. Döpte om recovery-återställningen och flashade TWRP...
Hade mycket höga förhoppningar på min 6p men tyvärr är jag i lite av ett antiklimax. Över 7000 är mycket för en mobil och det känns som ännu mer...
Fick precis äntligen hem min Nexus 6p. Hade turen att knipa en 128gb från google store innan alla tog slut. Mindre kul är det när jag noterar att...
Symptom: skriver i personnummer och kod el bankid valt, trycker fortsätt men ingenting händer. Orsak: Swedbanks app klarar inte av någon...