Separate names with a comma.
Nu har jag äntligen fått igång telefonen! Jag laddade ner stockrom 2.3.4 och flashade in den, innan använde jag 2.3.5. Så nu funkar den jättebra!...
Njae, vet inte riktigt hur man ska gå till väga för att göra det... :(
Den har varit igång i över 10 minuter på bootloggan.
Det har jag redan gjort!
Ja, precis.. Känns som enda utvägen är att köpa USB-jig och skicka in den eller finns det något annat sätt? Måste använda min gamla iPhone 4 och...
Har läst igenom den guiden och det verkar funka, varningstriangeln försvinner, vanliga bootlogon kommer fram, men den stannar på bootloggan igen :(
Jag har samma problem som snubben där uppe, den stannar på bootlogon när jag startar den! Hjälp uppskattas!
Det funkar inte för mig! Har inte fått igång den på två dagar nu, när jag försöker flasha in rommen på nytt i recoverymode säger den att den inte...
Hallå Swedroid! Jag har ett problem, jag får inte igång min SGS2.. Jag lade in ett tema via KitchenPro appen och efter det gick inte mobilen...
Jo så tänkte jag med, men jag har Data aktiverat.. Skickat från min älskade SGS2 via Tapatalk.
Tjena Swedroid! Jag har ett problem och problemet lyder såhär: Jag har inte kunnat skicka MMS sedan jag köpte min SGS2, det står bara "Sending" i...
Säker på att det funkar om jag köper det? Skickat från min älskade SGS2 via Tapatalk.
Använder MIUI beta 1.0 för SGS2 och kör med crackad version av spelet dels för att se om det funkar och om det är värt att köpa, köper det...
Jag får inte igång det på min SGS2, när jag har laddat ner alla filer och ska starta spelet så kraschar appen, jag kör med MIUI.. :) Skickat från...
Fungerade inte :( Skickat från min älskade SGS2 via Tapatalk.
Hmm, undrar vad problemet kan vara... Skickat från min älskade SGS2 via Tapatalk.
Tjena alla på Swedroid! Jag har ett problem, varje gång jag ska starta 9mm HD så får jag en kraschrapport från MIUI, någon mer som har detta...
Tjena! Jag har kollat runt lite efter några snygga teman till MIUI men hittar ingenting! Har varit inne på MIUITHEMEs | Your MIUITHEMEs Website!...
Finns det något sätt att föra över filmer direkt från datorn in i SD-kortet utan Kies? Bara copy-paste på .avi filen eller måste jag konvertera filen?
Halloj! Någon som skulle kunna tipsa mig om något kul HD spel som påminner om Gameloft spelen? Håller på att spela igenom Spider-Man HD nu....
Hallå där! Jag har tidigare använt 4shared för att få ner någon crackad app då och då, självklart köper jag appar som är värda att betala för men...
Skulle du kunna skicka en länk? :)
Det började funka igen när jag installerade romen.
Yes, jag köpte iPhone 4 dagen den kom och hade den ända tills igår då jag skaffade en SGS2, är redan mycket nöjdare med den ;) Sent through my...
Ja, just det! Angående problemet med de fyra alternativen i CWM så ändrade jag root till CF Root från Gingerbread (tror jag den hette). Angående...
Samsung Galaxy S2 slår iPhone.
Tjenare! Jag har införskaffat mig en Samsung Galaxy S2 och har installerat appen uTorrent Remote. Jag har gjort ett account/registrerat mig i...
Tack så mycket för hjälpen alla, mina problem löste jag dock själv! ;) Sent through my insane SGS2 through Tapatalk.
Jag har endast fyra alternativ i ClockWorkmod, tydligen ska det vara fler. Jag har: - reboot system now - apply uppdate from sdcard - wipe...
Halloj! Lat som jag är så hittade jag ingen tråd om detta på forumet. Det jag undrar är helt enkelt hur jag installerar en ROM och vilken som har...