Separate names with a comma.
Tack. Ska fixa det nästa gång jag har tillgång till telefonen. :)<3
Hej, min bror köpte en HTC One M7 från Hongkong. Vi har försökt uppdatera den till den senaste programvaruversionen men telefonen säger att den...
Inga problem för mig. Köpte ett sånt där "styvt" plastskydd (inget fladdrigt "InvisibleShield") från PDair när jag samtidigt köpte ett fodral.
Gillar inte SwiftKeys Tbord, kan man ställa in så det ser ut som Androids tbord men fortfarande komma åt ordlistan?
Så en sista update. Idag kom den nya telefonen från Expansys. Ingen död/frusen pixel på denna. Levererades till och med med DHL Express direkt...
No problem. :) Och bara för att informera, telefonen anlände till Montpellier idag. Posten var och hämtade den här i förrgår. Fick en...
Varför leveraras inga telefoner till Tre? Trodde dom räknades som ett stort bolag. o_O Twitter
Redan provat, tror inte det fungerar på OLED-skärmar. :ehm: Hade ingen effekt på min iaf. Idag kom returmailet, så den kommer väl iväg på...
Tackar, vore snällt. Har haft döda/frusna pixlar på LCD-paneler och jag upplevde dom inte lika störande som på en OLED-skärm, eftersom den...
Byta? 500kr och en pizza i mellanskillnad? ;) Skojar bara.. Or am I? :teeth: Passar på att testa olika apps just nu.. Märks att Market är...
Drog iväg ett mail bara för att höra med honom. Oh well.. man får väl invänta deras returmail.. Hoppas det löser sig och går fort samt att...
Tack för tipset. Men jag undrar om dom verkligen räknas som en svensk butik? Gäller svenska lagar och regler ändå? Har gjort detta med en...
Ops, missade detta om öppet köp.. Så.. vad tusan? Man har inte rätt att använda den alltså? :/
Det kan nog vara ett alternativ.. Så här står det "Kunden har alltså rätt att skicka tillbaka en produkt som inte Kunden längre vill ha....
Ny Android-användare här, nyligen konverterat från iPhone. :p Köpte telefonen hos Expansys och tyvärr var det första jag såg en lysande...