Separate names with a comma.
Jag tappa den inte efter 2 månader vet inte vart du har hört det . Jag fick gå runt med den defekt i flera månader efter att jag lämna in den två...
Har precis återvänt från nettotonnets rma och till och med hon som jobba där tyckte att dem gjorde fel och att jag skulle fortsätta bestrida detta.
Hej Netonet sålde en defekt Nexus 6p till mig som jag betala över 4000 kr för . Mobilen kretskort var strålskadat så nätverkskortet slutade dela...
visst behöver dem inte låna ut mobiler till alla men som sagt borde kunder som spenderar större summa pengar få en fördel när det gäller support ....
Den andra gången jag kom ditt borde jag fått en ny mobil direkt eller pengarna tillbaks . Det är verkligen inte trevligt att gå runt utan mobil i...
Har gått in och kollat Netonets betyg på trustpilot och det har varit oerhört många som fått defekta produkter av netonet vilket är oacceptabelt
Okej då är det okej att vi konsumenter får tillbaka tappade enheter när vi köper och lämnar splitternya mobiler då vet jag
Tjena ville bara dela med mig en fuling netonet har gjort som dem trodde att jag inte skulle märka . Netonet sålde en Defekt Nexus 6P till mig som...
Lämna in för ett mjukvaroproblem ? Du verkar inte ha koll din kommentar borde bli borttagen av en administratör
Ja det är ett känt android nougat problem många har revertat tillbaka till 6.0 men jag väntade istället på att det skulle fixas med updates vilket...
aa det värsta är också att jag inte har internet där jag bor så jag delar internet via min 6p . SÅ när jag sitter och spelar och får dc pågrund av...
Va jag menar med systemuppdateraren som är värdelös är att det finns inget val för mobildata i 6p . Och även om jag delade wifi från en annan...
Tjena jag la flera timmar på att kolla reviews om nexus 6p och alla va positiva . Men har inte fått ett bra första intryck nu när jag precis köpt...
android 7.0 är aids för mobilen . Köpte precis nexus 6p fyfan 4000 kr åthelvete . Bara mer krångel med 7.0 den stänger av hotspot automatiskt ....
Mitt mobila hotspot stänger av sig i android 7.0 Har redan haft problem att fixa 7.0 eftersom systemuppdateraren är värdelös o inte trodde att jag...
Tjena verkar som alla redan fått 7.0 i Augusti har 6.0.1 och det står att min mobil har den senaste uppdateringen . Har ni fått 7.0 via är. Är det...
Aså läser du ens tråden? Jag försöker inte fixa beta opt utan kan inte ens ladda ner den gamla uppdateringen
Tjena köpte precis en sprillans ny Nexus 6p från netonet som har gett mig huvudvärk. Jag har försökt tanka ner mars uppdateringen som är gammal...
Jag hoppas det fixas med Android N och Vulkan det ger mig hopp annars hade jag inte köpt den
Måste fråga igen eftersom jag är sjukt skeptisk . När ni tex ligger o chillar i sängen o multiaskar upplever ni lag eller flyter den på trots att...
Tjena tänkte börja filma i 4K med denna mobilen men är mycket medveten om att den inte har en optiskt bild stabilisator vilket kan fixas när man...
Då skippar jag avbeställningen . Verkar som jag kommer bli nöjd dessutom kommer android N ge stöd till Vulkan som förbättrar spelprestandan .
Beställde precis nexus 6p men efter att ha läst om throttlandet funderar jag på en avbeställning . Har hört att mobilen sk throttla trots v2.1 på...
fick 1200 kr till av en random sen deklaration . Så min budget är nu 4k . 6P?
Motorola G4 Plus verkar intressant ska defenitivt sitta o kolla djupare på den .
Tjena har haft min Samsung galaxy S4+ nu i över 2.5år fast nu glappar båda utgångarna så de dags för en ny mobil. Fast jag kan inte bestämma mig ....
Många av er fattar inte riktigt grejer eftersom ni försvarar detta sviniga företaget (3) . Jag hade pengar på kontot som väntades på att dras av...
Skaffade precis ett hallon abonnemang lurades av det som stod på hemsidan inga fakturor inget krångel . Det skulle kosta 99 kr har nu tvingats...
Har suttit i chatten nu och ingen har svarat på 20 min . Dom har säkert kafferast verkligen ett bra första intryck . Vill bara varna för den här...