Separate names with a comma.
Behöver gör jag inte men det underlättar. Plus att det är gott och jag är sugen.
Jag må vara efterbliven men narkotika brukar jag inte som det ser ut idag, och inga planer på att göra det förutom medicinskt syfte. Blir lätt...
Narkotika? Nänä, hur kan du tro sånt om mig? :scared:
Sitter på biblioteket, åkt skridskor och haft en förjävla awesome dag änsålänge :D Å andra sidan skulle min kran inte till Danmark idag så det...
Nej, vi är två iallafall.
Då skiljer vi oss på den punkten. Har mjukisar as we speak, och har haft hela veckan, sköööönt :)
Heh, jag har mjukisar oftare än jeans... Och jag är inte sjuk ofta.
Sköna, allsidig funktionellt plagg. Sent from my HTC Legend using Tapatalk
Jag vill ha en onepiece. Sent from my HTC Legend using Tapatalk
Du fattar hur mycket jag misstolkade det där? :D Sent from my HTC Legend using Tapatalk
Men varför delar du inte med dig? :(
Trevligt! Ingen 18-års gräns är planerad.
Dagen då alla Forever Alone guys köper vars en Barbara.
YEY! Dricka tills fredag fixat! Mitt tema för kvällen ska vara Dr. Pepper och Fanta Lemon :D <3
Borde stödja det. Senaste drivisar? Sent from my HTC Legend using Tapatalk
Jag är 50% finsk, 25% dansk och 25% svensk. Danskt pass. Känner mig dansk. Sent from my HTC Legend using Tapatalk
Vilket är det? Sent from my HTC Legend using Tapatalk
Du köper Powerking till mig? ;)
Den fräschar inte upp, det är som en tung fägg av parfym i rummet. Men det maskerar nog kattasanden.
Bara matte nu och sen slutar jag :D :D
Nice. Kan rekommendera en som kallas "snoken' Sent from my HTC Legend using Tapatalk
Kom hit då ;) Sent from my HTC Legend using Tapatalk
Du får väl kräva massage av gubben :-)
Blah, fysik -___- Sent from my HTC Legend using Tapatalk
Kul :D
Samma anledning som jag kanske, :money: :money: :money: :money:
Men om jag säger det kan jag inte räkna med att ha kvar jobbet. Sent from my HTC Legend using Tapatalk
Håller fullständigt med. Jag upplever det med egna ögon, de använder propaganda och bygger falska förhoppningar och anger aldrig källa. De kryddar...
om man är en fattig student som jag så tar man vilket jobb som helst.
tog jobbet som ung konfirmandledare. Det går ju o snacka om snubben utan att tro men det kanske inte är så övertygande. slutar 13.15 en gång i...
USA har ju dock små finansiella problem.
Och jag ligger ensam i min alldeles för stora säng och fryser, trots dubbla täcken. Kort dag imorgon, tre ämnen :D Fysik 08:15 till 09:30...
Jag betalar ingenting ;) Är du intresserad?
Hänvisar alla skåningar i denna tråden till https://swedroid.se/forum/57035-intressekoll-swedroidtraff-i-skane.html :)
Lyckligtvis inte. Men du bor där? Pendla ner hit? :innocent:
Det verkar faktiskt som väldigt många.
Hej. Jag och Barbie; har diskuterat en eventuell utekväll med Swedroidare någonstans i Skåne. Denna tråd är först och främst gjord för att kolla...
Grotesco - Det är bögarnas fel - YouTube
Barbie; kom in då ;) Vad heter du ? (:
Har nog bara lbp1. Nickname på ditt ps3? Sent from my HTC Legend using Tapatalk