Separate names with a comma.
Edit: Jag löste problemet själv. Hur orkar de göra en sådan simpel sak så obegripligt krånglig? Slut edit. Hur tar jag bort en mapp i JB 4.3?...
Jag kör med senaste programvaruuppdateringen. Jag har varken Hangouts eller Google Talk, kommet inte ihåg vilken/vilka som fanns efter...
The Godfather - part I Mästerverk från tidigt 70-tal - 10/10
Vad är det för konstiga exemplar ni lagt vantarna på. Jag jämför min Tab 3 med min gamla Ipad. Samsungen vinner med hästlängder - jag känner inte...
Jag har fortfarande Android 4.1.2, finns det en senare version? Mitt Kies säger att jag har den senaste versionen. Sent from my SM-T211 using...
Snyggt och stilrent som vanligt när det kommer till dig! Sent from my SM-T211 using Tapatalk
Efter att ha använt samma homescreen under en alldeles för lång tid var tiden inne för några modifieringar. Som ni ser inga stora förändringar...
Vad dyga några av er är mot trifix. Tråkigt. Sent from my SM-T211 using Tapatalk
Typ att vi betalar radio- och tvlicensen. För att bruka själva programvaran är gratis. Sent from my SM-T211 using Tapatalk 4
Nu förstår jag inte, betala för vad? Både programvaran och att besöka de olika play-kanalerna är gratis. I övrigt, ingen som har en lösning på...
Jag vet inte. Jag använder PiratePlayer via datorn. Under de få dagar jag använde appen på surfplattan upplevde jag dock inga problem. Sent from...
Hjälp sökes, vänligen sista stycket i detta inlägg. Dessvärre fungerar inte PiratePlayer optimalt. Det går exempelvis inte att ladda hem...
Gå till "Nova inställningar" - "Utseende och känsla" kryssa i "Visa statusrad" och "Genomskinligt statusfält" Ovanstående gäller i alla fall på...
Ny väder widget, weatherstorm, i övrigt nästan identisk med min senaste uppladdning. [IMG] [IMG] Sent from my SM-T211 using Tapatalk 4
Kan finnas flera anledningar.
Kopierat från utvecklarens hemsida:
Kan inte göra annat än att hålla med, kanske finns det en skadlig kod i appen som är förklaringen till deras generositet? Hm ska kanske läsa lite...
Jag har råkat ut för flertalet teknikenheter som gått sönder under garantitiden. Min erfarenhet är att företaget begär in produkten och försöker...
Till alla som tycker att 99kr/månad för Spotify i mobilen/plattan är alldeles fört dyrt. Jag installerade uSound Player för någon minut sedan...
Tack masze för din hjälp och inspiration! [IMG] launcher nova icon tiny white widget alarm clock plus smooth calendar ez weather
The East på Way Out West-festivalen, 6/10
Hittade precis appen Pirateplayer. Nu kan jag strömma eller ladda ner program ifrån SVT, UR, TV3 - TV8 och Aftonbladet TV. Vi pratar alltså om...
Jag kan se videos både via Wifi och 3G men jag kan däremot inte ladda upp några videos. Jag har en Samsung Galaxy Nexus telefon som kör Android...
Bästa browser till surfplatta UC Browser Men den har du antagligen redan testat då den finns i Play butiken. Jag älskar hur snabb och...
Galaxy Tab 3, 7" Jag fick 50GB på Dropbox i 24 månader med min Galaxy Tab 3, 7".