Separate names with a comma.
Har det kommit ut några custom roms baserade på denna nya release än? Jag kör nämligen AOKP maguro milestone 3 med franco kernel... är det någon...
Har laddat ner CM7 r2 nu och lagt över den på minneskortet... sen står det att man ska: 3) Flash HBOOT with your phone in fastboot mode...
Nu så :P gjorde en långsam formatering istället för den snabba och nu är jag i cyanogenmod(gamla rommen). Får en fråga av alpharev, om jag vill...
Ja det kan vara usb-stickan. Har återställt från backupen nu, läste någonstans att telefonen ska vara i rommen när man kör alfarev.... låter inte...
Ser att du har senaste från insertcoin. Du har inte lust att hjälpa mig? Jag har fastnat... vet inte vad jag ska göra, har givetvis backup på...
Försöker flasha denna: Baadnwz's custom ROMs: InsertCoin CM7/STOCK 1.1.0 men jag verkar ha fastnat på den vita HTC skärmen :/ Det har varit så i...
Denna: [ROM] LeeDrOiD HD V3.3.2-Port-R4 | 8th August| Ginger Sense 2.1 | FAST | STABLE | WWE - xda-developers går inte att installera på vanliga...