Separate names with a comma.
När jag tittar på Egenskaper för min Wifi-anslutning på datorn så står det: Nätverksband: 2,4 GHz. På själva routern står det varken 2,4 eller 5....
Japp, både dator och andra mobiler.
Har nu testat detta men med samma resultat. Faktum är att även innan jag gjorde detta så funkade faktiskt internet på telefonen när jag testade...
Nej, "webpage not available" osv.
3,5 år gammal modell men nytt exemplar. Det är 2,4 GHz.
Japp, allt det stämmer. Det är en Galaxy Trend.
Har ny Samsung Galaxy-lur och när jag försöker komma in på google-kontot så kommer meddelandet: "Det går inte att upprätta en tillförlitlig...
Nu är jag på nytt jakt efter spel med följande kriterier: *gratis *offline (ska funka i flygplansläge) *inte allt för mycket aktion *inte...
Japp.
Jadå, visste inte ens att det inte finns någon inofficiell version.
är det verkligen ingen som råkat ut för detta eller som kan de här grejorna?
jag kan endast uppdatera/hämta mail i outlook/hotmail när jag har wifi-uppkoppling till mobilen. annars händer ingenting när jag trycker på...
Har testat Great Big War Game Lite nu och det uppfyllde alla mina kriterier, även offline. Spelet funkar ju precis som Battles And Castles men med...
Great Big War Game ser ju jäkligt kul o snyggt ut men går det verkligen att spela offline?
har kollat och jag tror att de flesta av deras spel faller på kriteriet: "inte allt för mycket aktion". jag tänker mig nog aningen mer åt...
Tack för dessa svar! Bäst av dem gillar jag Battles And Castles. Nu är jag på jakt efter fler spel enligt tidigare önskamål: gratis, offline,...
Nu har jag hittat lösningen på problemet! Gör så här: 1. Remove your email account from the Hotmail app. 2. Add the account in again 3. It...
Tack för detta. Spelet verkar bra. Känns dock lite för avancerat för mig att få detta att funka. har inte PC-versionen heller. Fler speltips med...
När jag försöker hämta mail till mitt hotmail-konto på mobilen så står det "problem har uppstått med SSL-certifikatet på den här webplatsen"....
Hej, har Hotmails app till android. Nu har jag nog kommit åt någon inställning som gör att jag inte kan hämta nya meddelanden utan att wifi...
Hej, Någon som har tips på bra strategispel eller äventyrsspel (helst gratis) till Android som kan köras i flygplansläge off-line men ändå inte...