Separate names with a comma.
Jag upplevde att batteritiden blev sämre när jag gick från 5.1.1 till 6.0.1. Men å andra sidan så kör jag med ROMar så det kan vara det som...
Frågan är om det inte är lurarna ändå? Har du kvar de som följde med telefonen kan du ju prova köra med dom istället, blir det samma problem så är...
Har aldrig lämnat in någon mobil men här tror jag du kan kolla följande länk. Men det kanske bara är för garantiärenden?...
Prova byta till en annan sladd mellan laddare och telefon. Sladden man får med från början är ganska dålig. Prova också med annan laddare. Funkar...
Har du inget skärmlås så går det nog att stoppa in telefonen med usb-kabel i en dator och via utforskaren hämta bilderna. Man måste nämligen låsa...
Gissar bara men om du långtrycker på kontakten kanske du får upp några val och någonstans där under borde det ju finnas så att du kan stänga av /...
Nu är detta inte svar på din fråga men är spel med samma typ av grundidé. Riktigt kul och väldigt snyggt:...
Märkligt. Det brukar ju dessutom vara så att efter man slagit fel mönster ett par ggr så ska man kunna slå in en pinkod som backup (inte samma...
Eller vira in den i en varm tröja om den fryser? ;) Höhö...... sorry :)
Du menar att du inte kan låsa upp den för att du har satt fingeravtryck som lås? Man får ju välja en pinkod när man ställer in sitt fingeravtryck...
Känner igen det där är inte det en funktion för att kunna köra med en hand? Kolla under Avancerade funktioner i inställningar där finns något som...
Åh fan. Det enda jag ändrar är "Mobildata - OFF" när jag åker iväg så blir det ingen dataåtgång alls. Har dock kört med ROMar alltid när jag haft...
Märkligt. Jag brukar göra likadant som du och inte få någon data använd. Senast var två veckor i Thailand i november.
Oj, läste vad du skrev nu igen. Det är Samsungs egna musikspelare du ska inaktivera också utöver Google Play music.
ES File Explorer har börjat komma med bloatware i senaste versionen. Kanske är det dom?...
Factory reset avhjälper ju mångas problem med batteritiden. Kanske köra en till om du redan provat? (edit: förresten se till att backa upp allt du...
Funkar för mig.... Kör dock en ROM med Marshmallow - XtreStoLite. Jag använder det i jobbet för att logga ur och in mobil anknytning.
Tråkigt :(
Är det samma sak om du kör stock-rom? I såna fall borde du kunna lämna tillbaka den i butiken. För jag antar att du har provat Factory reset...
@Adder Märkligt ändå att du lyckats få det där. Jag har haft youtubespellista igång som jag somnat till i porträttläge där översta...
BUMP med prisidé 100 kr + frakt...
Hej, Säljer mitt turkosa Surface Pro 3 cover tangentbord då jag köpte ett svart istället. Ge bud här i tråden, säljes billigt. BUMP med...
Så nu har jag använt ROMen i nån vecka. Får faktiskt bättre batteritid med min förra ROM som jag testat - Arrowrom och android 5.1.1. Lite synd,...
Prova byta kabel? Är det en kabel som följde med ett Gear VR? Har du nyligen kört Gear VR på den, ligger det nån app igång från det som kör...
Ok, jag kör med engelska :)
@wick3d Hmm funkar för mig i alla fall (använder Chrome-browsern i telefonen). Trycker på ett ord så kommer en liten ruta upp längst ner. Kör...
Nej det var så jag tänkte mig det hela :) Synd att det inte fungerade... Prova den här appen annars:...
Nej har själv tidigare sökt efter detta men inte hittat utan root. Det enda sättet jag kom på var att sänka mediavolymen helt, då är kameran tyst....
Hej, Jag kör med XtreStoLite v3.0 (Marshmallow) och den fungerar fint, den ska fungera med Edge också. Körde med den ROMen tidigare med fast då...
Prova köra en disable på Samsungs musikspelare i application managern?
En snabb googling senare: https://www.reddit.com/r/galaxys5/comments/3lmno8/what_is_imslogger_app_very_creepy/ (Samsung säger att det är en...
Har kört med V3.0 i ett par dagar nu fungerar fint. Känns mycket rappare med android 6 med måste jag säga. Får se lite hur batteritiden blir när...
Den är här :) version 3 RC1 ... http://forum.xda-developers.com/galaxy-s6/development/rom-xtrestolite-deodexed-mod-edition-1-0-t3094423
Jag har inte likadana problem som ni (tror inte det hör ihop i alla fall) men Swiftkey har börjat bli långsamt på att komma fram när man tryckt på...
Det verkar ha att göra med om du använder Google Now och Google Location (kanske även Voice, alltså söka med "ok google" grejjen). Alltid när jag...
Vilken blev det? Jag la själv in Metal igår faktiskt....
Googlade lite snabbt och det verkar tyvärr som att så är fallet och att det inte går att göra något åt. De tipsar om att använda andra appar för...
Lurigt med usb-kablar tydligen, ska komma ihåg det i framtiden när det krånglar :)
Om du kikar in i porten på telefonen är det rent där då? Inget ludd i vägen? Om du vickar eller håller kabeln åt olika håll stilla vid...
Nu har jag också fått samma problem. Kameran fungerar men det låter när den fokuserar i början. Eftersom jag är lat så får det vara så länge...