Separate names with a comma.
Hur öppnar jag det mappspecifika terminalfönstret i Macen?
Hur gick det för dig?! Nu ska jag bara våga lägga in CWM och min alldeles första eget inlagda ROM :ehm: :eek: Vilken ROM ska jag välja!?
Gissa vem som är super user!!! Det funkade aldrig via emulerad windows i macen. Hittade istället det här assnabba sättet att göra det direkt i...
LGs lilla uppgradering lyckades men en massa program FCar nu! Men jag undrar om Z4Root fungerar att roota med. Har nån testat det med LGn?
Varför går det inte.Åhhhhhhhhhhh. Blir så arg. Vill också leka med olika ROMs :(
Köpte en sådan och den passade perfa! :)
Det går inte. VIH. Men jag är envis som en "brickad"-åsna...
Var det jag gjorde i fem,timmar. Masslagring i och ur. Felsökning i och ur men då Bombade superoneclick :( Vill så gärna roota och flasha :/...
Varför strular det alltid när mn ska göra något för första gången?
Jo men jag kör Vista på macen men det är något med USB drivarna som fuckar, därav pdanet...
Kommer bara till Waiting for device :( Har gjort allt man kan med drivers och pdanet(helt obegripligt program måste jag säga) usb felsökning - usb...
Svar 4, fråga igen: Den där nandroid backupen man kan göra i CWM gör man den i/ till telefonen och external-sd kortet? Smakfråga: Vilken ROM...
...att roota. Nu är det fan dags att börja mecka lite med mobilen. Har värjt mig lite för att roota för att jag har en mac som jag bara kan...
Hur gör man om man har Mac då?
Vilken uppdatering? LGs lilla? Måste man installera om alla program då? Batterisugarmonstret har inte dragit igång för mig sedan jag gick från...
Får upp felmeddelandet om att jag ska : Please add your facebook credentials...bla bla. Hela tiden trots att jag gjort det i inställningarna för...
Men jag har ju bara ISO, Scenläge och Vitbalans. Vilket är Brightness-inställningen?
Något skit är det. Fick ett nytt batt och det funkade mycket bättre. Men efter nån dag började nånting suga musten ur batteriet igen. Ibland har...
Vad är fixen? ? ? Sent from my LG-P990 using Tapatalk
Är det bara jag som knappt ser något i displayen när jag ska fota? Nästan helt svart. Nån inställning? Sent from my LG-P990 using Tapatalk
Får bara en dock sen jag uppdaterade. Scrollen i dockan är borta. Nån som har samma problem? Sent from my LG-P990 using Tapatalk
Mitt nya batteri som jag har gillat fick sig idag en släng av det "väsen" som käkar batterisyra. Idag gick den helt plötsligt bärsärk på mobilen...
Den här såg lite mer businessman-like ut......
Ezone hur mycket fick du ge för frakten? Är själva locket ivägen när man använder mobilen? Går den lätt att ta ur fodralet?
Okej fem sekunder blir svårt att slå men det är samma problem jag hade. Känner till symptomen. BYT BATTERI!
I örebro. Har varit i butiken ett antal gånger och de butikerna i Västerås och undrat och klagat. Till slut gav mig killen på TPH ett nytt batteri...
Det är batteriet det är något fel på. Jag fick ett nytt och nu håller det en hel dag. PS. jag laddade utan att pilla på mobilen...
Fick ett nytt batteri av tph. Var skeptisk. Men det verkar som att min 4ttimmars batteritid berodde på ett kass batteri. 11 timmar på och 50% kvar...
Fan inget funkar ju! Satans usla batteri! Gått till tre olika phonehousebutiker och de vill att jag ska lämna in telefonen, skicka den till Anovo....
Idag blev det fem timmar innan ”måsteladdapaniken”- bröt ut. Gick in till TPH och frågade lite om det ska vara så usel batteritid. Berättade att...
Typ det jag undrade. Men hur vet jag hur de accessar twitter då? Vilka som använder standardanslutningen så att säga?
Den är inte kass den är sjukligt dålig. Det verkar som att den aldrig går ner i Standby...
Har man exempelvis tjänsten Twitter och använder flera olika appar som nyttjar tjänsten och man ställer in notifieringar i alla appar. Kommer...
Samma här.
igång och laddade och petade :) Har du appbrain? Då kan du länka så jag ser vad du har för appar installerade så kanske vi kan reda ut ett...
12-timmarstricket funkade inte för mig iaf...:(
Provade den. Jag gjorde så att jag tog bort mitt konto i LG original e-post appen men nu när jag tittar finns det inget konto inställt men det...
Har precis samma problem som du tangeN. Har testat allt senast inatt så laddade jag den avstängd i 12timmar. Men efter 2,5 timmars podlyssning...
Testade ett gäng ”spela in samtalet-appar” då startade telefonen om minst tre gånger...
Verkar som det är sådär min telefon är. Idag fick jag all time low med batteriet. Ett telesamtal, 20 min musik och fem minuter med google maps....