Separate names with a comma.
Såld till @gurrzen
Då är den din!
Vi kör budgivning med avslut 20.00 ikväll!
Ska höra med kvinnan!
Hjälper tjejen sälja. en defekt iphone 13 pro max. Skärmen är bytt till ny(ej orginal). Den funkar felfritt 5-10min innan den hänger sig och...
Samsung s25 plus 12/256gb i toppskick. Nån vecka gammal Skärmskydd sen dag1. Medföljer extra skärmskydd samt otterbox skal. Inkl kvitto. Inköpt...
Köpte en pixel 10 pro xl utav mig, allt topp, snabb betalning och fin kommunikation. Rekommenderas starkt +++++
Såld till @silverfang
Inga byten är intressant!
Svart. 16/256gb. Endast testad. Medföljer skärmskydd, skal, kvitto, kartong. Pris: 11000kr + frakt[ATTACH] [ATTACH] [ATTACH]
12/256gb, silver Inköpt runt 2v sen på samsung.se Skärmskydd på sen dag 1, medföljer extra. Säljes pga byte till ultra. Inkl kvitto. Pris:...
Hej! Tack men blev jag fyndade en på kjell o co igår på rea! Tack ändå :)
Söker en billig wifi 6 router! 1-500kr.
Har 2st nya oöppnade, vita! Inkl kvitto. Pris: 450kr/st + frakt
128gb, icy blue. Helt ny! Inkl kvitto. Pris: 6500kr + frakt
Jag får hoppa denna! Osäker hur det funkar med family link om man ska lägga in custom rom, då det kräver låst bootloader och så.
Kan eventuellt vara intressant, hur är det med uppdateringar på denna, har den slutat få?
Ska uppgradera sonens mobil då den har blivit fruktansvärt seg. Söker därför något inte alltför dyrt, oneplus nord3 är intressant om nån har denna...
Samsung flip7, svart, 12/256gb Lite över 1v gammal, toppskick! Testade på flip men inget för mig. Inköpt på samsung. Kvitto samt ett skal...
Köpte buds3 o buds fe utav mig, snabb betalning, fin kommunikation. Rekommenderas:)
Nya oöppnade. Köpte här på forumet men behövs inte längre då jag får ett par på köpet nybest mobil. Pris: 1250kr
Sålda till @razzel
Kör på d!
Samsung buds fe, svarta. Ny oöppnad Pris: 450kr + frakt Oneplus buds 3 Knappt använda, givetvis rengjort. Pris: 350kr + frakt [ATTACH] [ATTACH]...
Köpte buds3 pro av @10cent , skickar förskott innan han fått betalt. Absolut trevligaste jag haft göra med här på swedroid. Supertack och min...
Köpt av @10cent :)
Pm om ni har ett par!
Köper!
Nej tyvärr! Tack ändå.
Hjälper mor sälja, endast öppnad och testad, helt ny. 128gb, svart. Inkl kvitto. Pris: 6700kr inkl frakt.
Den finns i Vansbro(Dalarna)!
[ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH]
S25 ultra, svart. 256gb. Copter skärmskydd sen dag1. Medföljer otterbox defender skal. kameralinserna har copterskydd ditsatta. Inköpt på samsung...
Såld till @camuraj
Grön watch 7 44mm, Bluetooth. Nyinköpt, endast testad. Inkl kartong, kvitto. Pris: 1500 + frakt.
Säljer ett otterbox defender skal till pixel 9 pro xl, använt 3 dagar Nypris: 499kr Pris: 300kr + frakt [ATTACH] [ATTACH]
Sålt till @galaxy81 & @mbee
Nyttjade lite samsung poäng och fått hem 2st samsung buds fe. Nya oöppnade! Inkl kvitto. Pris: 450kr/st + frakt
Öppnad och testade. Inkl kvitto. Pris: 500kr + frakt [ATTACH]